32.07
Marketing i ekonomia
Wydawnictwo Naukowe PWN
Trzy reguły
Jak myślą wyjątkowe firmy
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
32,07 zł
Cena rekomendowana: 79,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
- Sprawdź, Co Łączy Firmy, Które Odnotowują Świetnie Wyniki
- Dowiedz Się, Jak Umiejętnie Prowadzić Firmę Do Sukcesu
- Poznaj Trzy Wyjątkowe Reguły:
- Wysoka Jakoś Ważniejsza Niż Niska Cena
- Przychód Ważniejszy Koszt
- Nie Ma Innych Reguł
"U podstaw badań unikatowych firm leży naturalne zainteresowanie wielkością. Niestety, takie badania nie zawsze prowadzą do ważnych wniosków. Wyjaśnienia przyczyn wzlotów i upadków firm osiągających najlepsze wyniki ograniczają się często do przedstawiania zbioru nieprawdopodobnych i niemożliwych do powtórzenia zdarzeń. Ich efektem jest często niewiele więcej niż ciekawa biografia firmy, które nie pozwala sformułować ważnych uogólnień.
Aby wyjść poza miłą dla ucha opowieść, należy wyizolować wpływ konkretnych działań danej firmy na jej wyniki od innych istotnych czynników, takich jak struktura branży, tempo i charakter zmian technologicznych, nieprzewidywalność otoczenia regulacyjnego, zjawiska globalne itd. czy nawet ślepy traf. Wszystkie one składają się na tzw. szum systemowy. My zaś musimy dowiedzieć się, jak je odfiltrować, jeśli zależy nam na tym, by usłyszeć pośród nich sygnał (niekiedy bardzo słaby), wywołany przez te działania firm, które rzeczywiście wpływają na ich wyniki. A zatem mając na uwadze wspomniany cel, nasze poszukiwania czynników napędzających doskonalsze, długoterminowe wyniki, zaczęliśmy od całkowicie odmiennego założenia: że to, co decyduje o spektakularnym sukcesie, wcale nie jest oczywiste."
- Dowiedz Się, Jak Umiejętnie Prowadzić Firmę Do Sukcesu
- Poznaj Trzy Wyjątkowe Reguły:
- Wysoka Jakoś Ważniejsza Niż Niska Cena
- Przychód Ważniejszy Koszt
- Nie Ma Innych Reguł
"U podstaw badań unikatowych firm leży naturalne zainteresowanie wielkością. Niestety, takie badania nie zawsze prowadzą do ważnych wniosków. Wyjaśnienia przyczyn wzlotów i upadków firm osiągających najlepsze wyniki ograniczają się często do przedstawiania zbioru nieprawdopodobnych i niemożliwych do powtórzenia zdarzeń. Ich efektem jest często niewiele więcej niż ciekawa biografia firmy, które nie pozwala sformułować ważnych uogólnień.
Aby wyjść poza miłą dla ucha opowieść, należy wyizolować wpływ konkretnych działań danej firmy na jej wyniki od innych istotnych czynników, takich jak struktura branży, tempo i charakter zmian technologicznych, nieprzewidywalność otoczenia regulacyjnego, zjawiska globalne itd. czy nawet ślepy traf. Wszystkie one składają się na tzw. szum systemowy. My zaś musimy dowiedzieć się, jak je odfiltrować, jeśli zależy nam na tym, by usłyszeć pośród nich sygnał (niekiedy bardzo słaby), wywołany przez te działania firm, które rzeczywiście wpływają na ich wyniki. A zatem mając na uwadze wspomniany cel, nasze poszukiwania czynników napędzających doskonalsze, długoterminowe wyniki, zaczęliśmy od całkowicie odmiennego założenia: że to, co decyduje o spektakularnym sukcesie, wcale nie jest oczywiste."
Szczegóły
Tytuł
Trzy reguły
Podtytuł
Jak myślą wyjątkowe firmy
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka
Ilość stron
374
Format
14.5 x 20.5 cm
Języki
polski
ISBN
9788301210441
Tłumacze
Halaba Małgorzata
Tłumacze
Lipa Michał
Tytuł oryginału
The Three Rules. How Exceptional Companies Think.
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301210441
Dodałeś produkt do koszyka
Trzy reguły
32,07 zł
Recenzje