13.47
Marketing i ekonomia
Helion
Twitter -sukces komunikacji w 140 znakach Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii
Wydawnictwo:
Helion
Oprawa: Miękka
13,47 zł
Cena rekomendowana: 34,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Ta książka to efekt niesamowitego doświadczenia autora, obejmującego wylansowanie nowego produktu w trudnych polskich realiach, przygotowanie strategii pozycjonującej, przekonanie grupy liderów opinii, którzy uznali, że produkt ten najlepiej odpowiada ich potrzebom, wytworzenie śnieżnej kuli promocji, marketingu i PR wokół jak wciąż przekonuje Eryk Mistewicz produktu ze świata nowych mediów.
"Gdy zaczynałem mówić o Twitterze, budziło to często pełen politowania uśmiech 140 znaków I cała litania, dlaczego ten produkt nie ma najmniejszego sensu, dlaczego się nie przyjmie, dlaczego jest słaby, zły, niepotrzebny. Później zapadła cisza. A potem nagle okazało się, że Twitter stał się najważniejszym narzędziem szybkiej informacji, opinii, narzucania historii, generowania narracji. Bez Twittera nie potrafią już obejść się politycy, co wkurza dziennikarzy, którzy przestają być niezbędni jako pośrednicy. Ale oni sami nie potrafią się od niego odciąć. Twitter wszedł do firm, komunikacji marketingowej, staje się jednym z głównych narzędzi w działach PR. Twitter zmienił sposób komunikacji, a strategie jego zastosowania, które rekomenduję, wskazują najlepiej kierunek rozwoju nowych mediów. I o tym jest ta książka."
Ta książka to jednak nie tylko opowieść o Twitterze, ale i o świecie nowych mediów - tak jak definiuje ten świat jej autor.
"Gdy zaczynałem mówić o Twitterze, budziło to często pełen politowania uśmiech 140 znaków I cała litania, dlaczego ten produkt nie ma najmniejszego sensu, dlaczego się nie przyjmie, dlaczego jest słaby, zły, niepotrzebny. Później zapadła cisza. A potem nagle okazało się, że Twitter stał się najważniejszym narzędziem szybkiej informacji, opinii, narzucania historii, generowania narracji. Bez Twittera nie potrafią już obejść się politycy, co wkurza dziennikarzy, którzy przestają być niezbędni jako pośrednicy. Ale oni sami nie potrafią się od niego odciąć. Twitter wszedł do firm, komunikacji marketingowej, staje się jednym z głównych narzędzi w działach PR. Twitter zmienił sposób komunikacji, a strategie jego zastosowania, które rekomenduję, wskazują najlepiej kierunek rozwoju nowych mediów. I o tym jest ta książka."
Ta książka to jednak nie tylko opowieść o Twitterze, ale i o świecie nowych mediów - tak jak definiuje ten świat jej autor.
Szczegóły
Tytuł
Twitter -sukces komunikacji w 140 znakach Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii
Autor
Eryk Mistewicz
Wydawnictwo
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
200
Format
14.0x21.0cm
Języki
polski
ISBN
9788324678990
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788324678990
Dodałeś produkt do koszyka
Twitter -sukces komunikacji w 140 znakach Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii
13,47 zł
Recenzje