35
Socjologia
Universitas
Twórcze metafory medialne
Baudrillard - McLuhan - Goffman
Wydawnictwo:
Universitas
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Opis
W książce poruszono fundamentalną kwestię obecności metafor w tekstach naukowych poświęconych mediom, mediasferze, mediamorfozie. Obok trzech głównych bohaterów prowadzonych w niej rozważań: Jeana Baudrillarda, Marshalla McLuhana i Evinga Goffmana uwzględniono także teksty m.in.: Derricka de Kerckhovea, Johna Urryego, Deana MacCannella, a także innych badaczy, którzy nawiązują do trzech wymienionych w tytule klasyków. Okazuje się, że specyficzne - dla każdego z przywoływanych autorów metafory, determinują obraz świata mediów, który wyłania się z ich tekstów. Metafory medialne przenikają także do języka potocznego i dziennikarskiego.
Szczegóły
Tytuł
Twórcze metafory medialne
Podtytuł
Baudrillard - McLuhan - Goffman
Autor
Ogonowska Agnieszka
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
296
Format
13.5x20.5cm
Języki
polski
ISBN
9788324212620
Rodzaj
Książka
EAN
9788324212620
Data premiery
2011-02-15
Kraj produkcji
PL
Producent
Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych UNIVERSITAS
Podmiot odpowiedzialny
TAiWPN Universitas
Dodałeś produkt do koszyka

Twórcze metafory medialne
35,00 zł
Recenzje