60.28
Książki
Itstart
Tworzenie gier dla początkujących
Wydawnictwo:
Itstart
Oprawa: miękka
60,28 zł
Cena rekomendowana: 84,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Książka „Tworzenie gier dla początkujących” dedykowana jest wszystkim osobom chcącym wgłębić się w świat programowania gier 3D oraz zaznajomić się i wykorzystać możliwości środowiska Unity. Celem książki jest przekazanie początkującym twórcom wiedzy z zakresu: obsługi podstawowych funkcjonalności, pisania i implementacji skryptów, tworzenia obiektów fizycznych, animacji, teksturowania i optymalizacji.
Książka adresowana jest również dla każdego, już nieco bardziej doświadczonego programisty, który szuka nowych, rozbudowanych narzędzi, pozwalających poszerzyć swoją dotychczas zdobytą wiedzę o coś zupełnie odmiennego i niezwykle kreatywnego.
Dzięki tej książce:
- Stworzysz swój własny trójwymiarowy świat wraz z postacią głównego bohatera.
- Zapoznasz się z wieloma istotnymi pojęciami dotyczącymi fizyki w grach.
- Nauczysz się tworzyć proste animacje, dodawać muzykę i dźwięki, a następnie wszystko to łączyć z rozbudowanymi skryptami.
- Dowiesz się, czym jest Asset Store, w którym czeka na Ciebie niezliczona ilość możliwych do wykorzystania zasobów.
- Stworzysz prosty system walki, wskaźnik punktów życia i podążających za graczem przeciwników.
- Zbudujesz system zbierania punktów oraz ich zliczania • temat tworzenia prostych interfejsów oraz menu nie będzie dla Ciebie niczym obcym.
- Dowiesz się, jak wbrew teorii heliocentrycznej poruszyć słońce, tworząc zjawiskowy cykl dnia i nocy w swoim świecie gry.
- Zbudujesz od podstaw mechanizm zapisu stanu gry oraz jego późniejszego wczytania.
- Wyrobisz sobie (mam nadzieję) nawyk porządkowania utworzonych obiektów oraz ich intuicyjnego nazywania.
Książka adresowana jest również dla każdego, już nieco bardziej doświadczonego programisty, który szuka nowych, rozbudowanych narzędzi, pozwalających poszerzyć swoją dotychczas zdobytą wiedzę o coś zupełnie odmiennego i niezwykle kreatywnego.
Dzięki tej książce:
- Stworzysz swój własny trójwymiarowy świat wraz z postacią głównego bohatera.
- Zapoznasz się z wieloma istotnymi pojęciami dotyczącymi fizyki w grach.
- Nauczysz się tworzyć proste animacje, dodawać muzykę i dźwięki, a następnie wszystko to łączyć z rozbudowanymi skryptami.
- Dowiesz się, czym jest Asset Store, w którym czeka na Ciebie niezliczona ilość możliwych do wykorzystania zasobów.
- Stworzysz prosty system walki, wskaźnik punktów życia i podążających za graczem przeciwników.
- Zbudujesz system zbierania punktów oraz ich zliczania • temat tworzenia prostych interfejsów oraz menu nie będzie dla Ciebie niczym obcym.
- Dowiesz się, jak wbrew teorii heliocentrycznej poruszyć słońce, tworząc zjawiskowy cykl dnia i nocy w swoim świecie gry.
- Zbudujesz od podstaw mechanizm zapisu stanu gry oraz jego późniejszego wczytania.
- Wyrobisz sobie (mam nadzieję) nawyk porządkowania utworzonych obiektów oraz ich intuicyjnego nazywania.
Szczegóły
Tytuł
Tworzenie gier dla początkujących
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2020
Oprawa
miękka
Ilość stron
422
Format
17 x 24 cm
Języki
polski
ISBN
9788365645104
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788365645104
Data premiery
2020-07-15
Dodałeś produkt do koszyka
Tworzenie gier dla początkujących
60,28 zł
Recenzje