39.32
Informatyka, programowanie i grafika komputerowa
Helion
Tworzenie gier komputerowych.
Kompendium producenta
Wydawnictwo:
Helion
Oprawa: Miękka
39,32 zł
Cena rekomendowana: 50,60 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Zostań profesjonalnym producentem gier komputerowychPoznaj fazy tworzenia gry komputerowejDowiedz się, kto jest kim w procesie produkcjiNaucz się przygotowywać odpowiednią dokumentacjęTworzenie gier komputerowych, podobnie jak produkcja każdego innego rodzaju oprogramowania, to złożony, wieloetapowy proces wymagający zaangażowania szeregu różnych specjalistów, odpowiedniej koordynacji działań, kontrolowania terminów i budżetu oraz ciągłego zarządzania i nadzoru nad zespołem. Wiele doskonale zapowiadających się projektów upada nie z powodu trudnej sytuacji rynkowej czy niewystarczających środków na inwestycję, lecz przez zwykły brak wiedzy i doświadczenia u prowadzących je osób, przejawiający się często nadmiernym optymizmem i mało obiektywną oceną realiów.Można tego uniknąć, zawczasu uzbroiwszy się w odpowiednie kompetencje. Dowiedz się, jak wygląda proces tworzenia gier komputerowych, jakie role są konieczne na poszczególnych etapach pracy i kto jest za co odpowiedzialny, a także jaką dokumentację trzeba przygotować przed rozpoczęciem produkcji oraz w jej trakcie. Poznaj zakres odpowiedzialności i specyfikę pracy menedżera zarządzającego projektem gry, zdobądź najważniejsze umiejętności z punktu widzenia producenta i naucz się mijać niebezpieczne rafy, które spowodowały niejedną spektakularną katastrofę. Ta książka otworzy Ci oczy na wiele nieoczywistych spraw - pomoże nie tylko unikać błędów, lecz również odnieść sukces w branży!Role zarządcze, kreatywne, artystyczne, programistyczne i innePrzebieg procesu i fazy produkcji gry komputerowejOpracowanie koncepcji, założeń oraz projektu gryTworzenie dokumentacji i planowanie działańProgramowanie, testowanie i wersjonowanie gryPublikacja gry, marketing i obsługa klientaPlanuj, zarządzaj, dokumentuj - odnieś sukces w branży gier!Rafał Nowocień ? ur. 8 sierpnia 1971 w Radomiu, z wykształcenia archeolog i kulturoznawca, zawodowo od wczesnych lat 90. zajmuje się grami. Redaktor naczelny miesięcznika ?Magia i Miecz?, największego polskiego czasopisma o tematyce gier RPG, autor i redaktor legendarnego magazynu poświęconego grom ?Secret Service?. Organizator działu gier online portalu Tenbit.pl/Onet.pl. Pracował w CD Projekt Red, gdzie współtworzył grę Wiedźmin, a także w firmach: Gadu-Gadu, Egmont, Accenture, Hypermedia Isobar, Reality Games, Farm 51, Bloober Team i innych. Autor, współautor i menedżer produkcji ponad czterdziestu gier (PC, konsolowych, mobilnych, tekstowych, planszowych, ?papierowych? RPG itd.), od kilku lat pracuje jako niezależny projektant i producent. Mieszka w Krakowie.
Szczegóły
Tytuł
Tworzenie gier komputerowych.
Podtytuł
Kompendium producenta
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
200
Format
14.0x21.0cm
Języki
polski
ISBN
9788328353947
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788328353947
Dodałeś produkt do koszyka
Tworzenie gier komputerowych.
39,32 zł
Recenzje