43.9
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Tworzenie sensu w organizacjach
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Oprawa: Miękka
43,90 zł
Cena rekomendowana: 46,20 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
?To doskonała i ważna książka, która w jasny, zrozumiały i wyczerpujący sposób opisuje zagadnienia związane z tworzeniem sensu w organizacjach. Będzie przydatna zarówno dla młodych, jak i doświadczonych badaczy?.Bob Sutton, Stanford University ?Weick jest autorem pełnym inwencji. Po mistrzowsku buduje teoretyczną strukturę tworzenia sensu, dzięki czemu pojęcie to staje się bardziej zrozumiałe dla środowiska uczonych, czytelnikom zaś przybliża doświadczenie tworzenia sensu?.Kathleen Sutcliffe, University of Minnesota Tradycyjna teoria organizacji oraz badania w tej dziedzinie opierały się na założeniu, że istotą funkcjonowania organizacji jest racjonalne podejmowanie decyzji strategicznych. Taki model ignoruje jednak wewnętrzną złożoność i niejednoznaczność tego, co dzieje się w prawdziwych organizacjach i ich otoczeniu. Dzieło Karla Weicka jest poświęcone procesowi tworzenia sensu w organizacjach. To niekończący się proces konstruowania rzeczywistości, który polega na tym, że ludzie retrospektywnie nadają sens sytuacjom, w jakich się znaleźli. W ten właśnie sposób kształtują się zarówno struktury organizacyjne, jak i procesy organizowania. Konfrontując czytelnika z pojęciem tworzenia sensu, Weick szczegółowo omawia takie kwestie, jak historia pojęcia, jego unikatowość, odmiany i zastosowania w różnych sytuacjach, ale także właściwości ogólne. Książkę kończą rozważania na temat przyszłości badań tworzenia sensu oraz przydatności tego pojęcia w praktyce.
Szczegóły
Tytuł
Tworzenie sensu w organizacjach
Autor
Karl E. Weick
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
280
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788323340966
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Czarniawska Barbara
Tytuł oryginału
Sensemaking in organizations
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788323340966
Dodałeś produkt do koszyka

Tworzenie sensu w organizacjach
43,90 zł
Recenzje