42.53
Socjologia
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Oprawa: Miękka
42,53 zł
Cena rekomendowana: 56,10 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Autorka ukazuje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie zmiany w tych obszarach warunkują rozwój praktyk marketingowych. Rzeczowo przedstawia zjawiska i procesy generowane przez marketing, ilustrując je odpowiednimi, obrazowymi przykładami. Poza kontekstem ekonomicznym i społecznym uwzględnia w swej analizie kontekst kulturowy, dzięki czemu książka włącza się w nurt tak obecnie w dobie niewygasłego jeszcze kryzysu ekonomicznego potrzebnych monograficznych, całościowych ujęć długofalowego rozwoju kluczowych obszarów gospodarki rynkowej. Jest to publikacja ważna nie tylko dla badaczy i ekspertów zajmujących się marketingiem, ale przede wszystkim dla tych, którzy zajmują się innymi obszarami gospodarki. Mogą dzięki tej pracy szerzej i wszechstronniej spojrzeć na interesujące ich zagadnienia. Nie dotyczy to tylko ekonomistów, ale także socjologów i psychologów, a w zasadzie przedstawicieli wszystkich nauk społecznych.
Szczegóły
Tytuł
Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu
Autor
Anna Giza-Poleszczuk
Wydawnictwo
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
332
Format
16.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788323525332
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788323525332
Dodałeś produkt do koszyka
Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu
42,53 zł
Recenzje