22.8
Psychologia
Znak
Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie
Wydawnictwo:
Znak
Oprawa: Twarda
Opis
Jak to się dzieje, że zapamiętujemy całe reklamy? Dlaczego ludzie stają się ulegli, nawet gdy tego nie chcą? Jak skutecznie prosić o pożyczkę? Czym się różni pesymizm od depresji? O tajnikach wpływu społecznego i reklamie opowiada profesor Dariusz Doliński w rozmowie z doktor Bogusławą Błoch.
Kolejny tom z serii rozmów z mistrzami polskiej psychologii. Po książkach W poszukiwaniu złotego środka. Rozmowy o rozwoju człowieka oraz Człowiek – umysł – maszyna. Rozmowy o twórczości i inteligencji miłośnicy psychologii mają szansę poznać następną jej dziedzinę – psychologię społeczną.
Kolejny tom z serii rozmów z mistrzami polskiej psychologii. Po książkach W poszukiwaniu złotego środka. Rozmowy o rozwoju człowieka oraz Człowiek – umysł – maszyna. Rozmowy o twórczości i inteligencji miłośnicy psychologii mają szansę poznać następną jej dziedzinę – psychologię społeczną.
Szczegóły
Tytuł
Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie
Autor
Doliński Dariusz
, Błoch Bogusława
Wydawnictwo
Rok wydania
2006
Oprawa
Twarda
Ilość stron
200
ISBN
83-240-0730-X
EAN
9788324007301
Data premiery
2006-10-03
Kraj produkcji
PL
Producent
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie
22,80 zł
Recenzje