50
Książki
Inwestycje
Umiejętności w komunikowaniu się. Na przykładzie firmy.
Wydawnictwo:
Inwestycje
Oprawa: miękka
Opis
Komunikowanie się petni istotną rolę we wszelkich relacjach między ludźmi, w różnych sferach ich życia społecznego i zawodowego. Umiejętność werbalnego i niewerbalnego przekazywania informacji jest ważna zarówno dla pełniących rolę menedżera, negocjatora, pracownika zespołu, jak i dla osób nie związanych z tymi zawodami. Umiejętności w komunikowaniu się między ludźmi są równie istotne w świecie systemów informatycznych, jak umiejętności techniczne i doświadczenie w biznesie.
Książka ta napisana w jasny i przystępny sposób przeznaczona jest dla każdego, kto na co dzień zajmuje się klientem i rynkiem zbytu. Rynek ten pokazano na przykładzie konkretnej firmy zajmującej się sprzedażą systemów informatycznych. Autor publikacji, Tony Warner, ukazuje modele komunikowania się i ich wykorzystanie podczas pracy w grupie czy w trakcie zebrań. Odsłania wiele tajników porozumiewania się między partnerami, określa znaczenie komunikowania się w negocjacjach (szczególnie na etapie ich rozpoczynania, formułowania argumentów), umiejętności niezbędne w procesie negocjacji, a także taktyki i sposoby osiągania porozumienia, które satysfakcjonowałyby obie strony. Zainteresowani znajdą również cenne rady i wskazówki dotyczące wystąpień przed publicznością, prowadzenia dyskusji, poprawnego przeprowadzania wywiadu podczas selekcji kandydatów do pracy oraz rozmowy oceniającej realizację zadań przez pracowników.
Książka ta napisana w jasny i przystępny sposób przeznaczona jest dla każdego, kto na co dzień zajmuje się klientem i rynkiem zbytu. Rynek ten pokazano na przykładzie konkretnej firmy zajmującej się sprzedażą systemów informatycznych. Autor publikacji, Tony Warner, ukazuje modele komunikowania się i ich wykorzystanie podczas pracy w grupie czy w trakcie zebrań. Odsłania wiele tajników porozumiewania się między partnerami, określa znaczenie komunikowania się w negocjacjach (szczególnie na etapie ich rozpoczynania, formułowania argumentów), umiejętności niezbędne w procesie negocjacji, a także taktyki i sposoby osiągania porozumienia, które satysfakcjonowałyby obie strony. Zainteresowani znajdą również cenne rady i wskazówki dotyczące wystąpień przed publicznością, prowadzenia dyskusji, poprawnego przeprowadzania wywiadu podczas selekcji kandydatów do pracy oraz rozmowy oceniającej realizację zadań przez pracowników.
Szczegóły
Tytuł
Umiejętności w komunikowaniu się. Na przykładzie firmy.
Autor
Tony Warner
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
1999
Oprawa
miękka
Ilość stron
330
ISBN
8387197904
Rodzaj
Książka
EAN
9788387197904
Data premiery
2011-09-14
Kraj produkcji
PL
Producent
Swede Sp. z o.o. Sp.k.
Podmiot odpowiedzialny
ANEK SP. Z O.O.
ul. POZNAŃSKA 320
05-850 OŻARÓW MAZOWIECKI
PL
05-850 OŻARÓW MAZOWIECKI
PL
Dodałeś produkt do koszyka

Umiejętności w komunikowaniu się. Na przykładzie firmy.
50,00 zł
Recenzje