loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
126 Marketing i ekonomia Cambridge University Press

Understanding Multinationals from Emerging Markets

Oprawa: Miękka
126,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 126,00 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Why have relatively poor and underdeveloped countries been able to spawn so many global firms in the last two decades? Are emerging market multinationals (EMNCs) really different from successful multinationals from developed economies? This book tackles these and other fundamental theoretical questions about EMNCs. A distinguished group of researchers assesses the unique strategies and behavior of successful EMNCs, from the Chinese telecommunications firm Huawei to the Indian conglomerate Tata, to the South African beverages firm SABMiller. They address a range of topics, such as the drivers of internationalization by EMNCs; their distinctive process capabilities; how they catch up with established rivals on technology; how state ownership or business-group affiliation affects their behavior; and why they sometimes relocate their headquarters to advanced economies. This book will appeal to scholars and graduate students in global strategy and international business, as well as consultants of multinational companies, looking for state-of-the-art analysis of EMNCs.

Szczegóły

Tytuł
Understanding Multinationals from Emerging Markets
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
326
Format
15.0x20.0cm
Języki
angielski
ISBN
9781107698321
Redakcja
Cuervo-Cazurra Alvaro
Redakcja
Ramamurti Ravi
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9781107698321

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
126,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 126,00 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Understanding Multinationals from Emerging Markets
Understanding Multinationals from Emerging Markets
126,00 zł
Przejdź do koszyka
126,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO