25.06
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Upadek małych firm
Symptomy i strategie wczesnego ostrzegania
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa: Miękka
25,06 zł
Cena rekomendowana: 27,30 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Książka powstała jako wynik badań prowadzonych w ramach finansowanego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego projektu Symptomy upadku małej firmy. Konsekwencje społeczno--gospodarcze. Polityka przeciwdziałania (1 H02D 055 30, nr umowy 0926/H03/2006/30). Składa się z obszernej części teoretycznej odnoszącej się m.in. do doświadczeń krajów europejskich w zakresie zapobiegania niepowodzeniom gospodarczym, w tym istniejących modeli umożliwiających szacowanie prawdopodobieństwa niepowodzenia gospodarczego, studiów literaturowych opisujących: pojęcia i przyczyny niepowodzeń, zjawiska kryzysowe oraz symptomy im towarzyszące. Zawiera również analizę progów rozwojowych i barier funkcjonowania małych firm uwzględniającą warunki prowadzenia działalności w regionach zmarginalizowanych. Część empiryczna obejmuje wyniki badań odnoszących się do przyczyn, symptomów upadku małych przedsiębiorstw, konsekwencji społeczno-gospodarczych oraz wnioski z zaprezentowanych analiz, a także wnioski i rekomendacje dla tworzenia strategii ich wczesnego ostrzegania.
Szczegóły
Tytuł
Upadek małych firm
Podtytuł
Symptomy i strategie wczesnego ostrzegania
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
140
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788375257410
Redakcja
Piasecki Bogdan
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375257410
Data premiery
2013-02-13
Dodałeś produkt do koszyka
Upadek małych firm
25,06 zł
Recenzje