loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
37 Książki Helion

Usability w e-biznesie
Co kieruje twoim klientem?

Karwatka Tomasz

Wydawnictwo: Helion
Oprawa: Miękka
37,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Wygodny jak... Twoja strona!

Ergonomia w sieci, czyli konstruowanie serwisów intuicyjnych i prostych w obsłudze
Zwiększanie rentowności witryn przez poprawianie ich użyteczności -- nawet od 100 do 400%
Rozwiązania zaprojektowane z myślą o właścicielach sklepów internetowych, menedżerach produktów, projektantach i grafikach, a także specjalistach od PR-u
Sposoby na wydłużenie pobytu użytkowników na stronie

Wszędzie dobrze, ale najlepiej na Twojej stronie!

W sieci robi się tłoczno. Nowe serwisy i usługi internetowe pojawiają się jak grzyby po deszczu. Użytkownik może nieskrępowanie surfować z jednego adresu na kolejny, przeskakując po drodze jeszcze tu i tam. I tylko Twoja kreatywność, intuicja i troska o jego komfort mogą sprawić, że zostanie dłużej właśnie na Twojej stronie. Jeśli się nim nie zajmiesz, przeklika się dalej...

Człowiek jest istotą wygodną. Zwłaszcza, gdy wydaje w sieci swoje własne pieniądze! W tym przypadku komfort i ergonomia przejawiają się w intuicyjnej nawigacji, szybkim dostępie do szukanych informacji, przyjaznym interfejsie, szybkości działania serwisu i jego merytorycznej zawartości. Nie można zapomnieć także o zestawie pewnych konwencji, których przestrzeganie jest w Internecie niepisanym prawem.
Wykorzystaj wszystkie te elementy i stwórz przyjazną, wygodną oraz logiczną witrynę -- a potem ciesz się jej popularnością i wysoką rentownością!
Sztuka użytkowa w Internecie:

Co daje dobre usability
Jakie są główne elementy konwencji i czym się kierować, umieszczając standardowe elementy na stronie, wybierając typografię oraz tworząc przyciski graficzne
Dlaczego ramki i Flash mogą okazać się strzałem w kolano
Jak zwiększać efektywność systemów e-commerce
Czym charakteryzują się dobre strony korporacyjne, urzędowe i sklepy internetowe
Co to są testy user-experience i jak je prowadzić
Dlaczego mapa strony jest tak istotna
Jak tworzyć skuteczne i niedługie teksty na strony internetowe (od ogółu do szczegółu)

Szczegóły

Tytuł
Usability w e-biznesie
Podtytuł
Co kieruje twoim klientem?
Autor
Karwatka Tomasz
Wydawnictwo
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka
Ilość stron
144
Format
16.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788324624140
Rodzaj
Książka
EAN
9788324624140
Kraj produkcji
PL
Producent
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
PL
(32) 230-98-63
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
37,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Usability w e-biznesie - Karwatka Tomasz
Usability w e-biznesie
Karwatka Tomasz
37,00 zł
Przejdź do koszyka
37,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO