52.81
Książki
PWE
Usługi marketing i zarządzanie
Wydawnictwo:
PWE
Oprawa: Miękka
52,81 zł
Cena rekomendowana: 56,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. W książce problematyka została podzielona na trzy części: część I marketing usług, część II - zarządzanie organizacją usługową oraz część III problemy współczesnego marketingu usług. W poszczególnych rozdziałach Autorka omawia uwarunkowania marketingu usług, różnice w marketingu organizacji nastawionych (na przykładzie bankowości detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muzeów i organizacji charytatywnych), problematykę zarządzania organizacją usługową, a zwłaszcza zarządzania zmianą, metody zarządzania ludźmi, marketing wewnętrzny organizacji usługowej i kompetencje jej pracowników, a także przedstawia współczesne problemy marketingu usług i co niesie w tym zakresie przyszłość.
Szczegóły
Wydanie
1
Rok wydania
2006
Oprawa
Miękka
Ilość stron
220
Format
16.2x23.8cm
Języki
polski
ISBN
8320816505
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Łuczkiewicz Grzegorz
Tytuł oryginału
SERVICES MARKETING AND MANAGEMENT
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788320816501
Data premiery
2006-08-04
Dodałeś produkt do koszyka
Usługi marketing i zarządzanie
52,81 zł
Recenzje