0
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Usługi. Zarządzanie i marketing
Opis
Jest to jedna z pierwszych w Polsce praca poświęcona kompleksowym studiom nad marketingiem usług. Punktem wyjścia są same usługi, a nie marketing. W pracy jest wiele przykładów odnoszących się do różnych rodzajów usług, szczególnie tych, których rozwój w Polsce jest niezbędny. W kolejnych rozdziałach omówiono następujące zagadnienia: dokonano klasyfikacji usług z punktu widzenia zarządzania nimi, przeanalizowano czynniki wpływające na jakość usług, przedyskutowano problem ekonomizacji usług społecznych i zwiększenia ich użyteczności dla społeczeństwa, omówiono problem zasobów ludzkich, a także zarządzania popytem i podażą oraz budowania lojalnej klienteli. Praca znajduje odbiorców wśród studentów, pracowników służb publicznych, zdrowia, samorz
Szczegóły
Tytuł
Usługi. Zarządzanie i marketing
Autor
Peter Mudie
, Angela Cottam
Wydawnictwo
Seria
Wydanie
1
Rok wydania
1997
Oprawa
Miękka
Ilość stron
348
Format
14x21cm
Języki
polski
ISBN
8301123745
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Ryszard i Katarzyna Nicholls
Tytuł oryginału
The Management and Marketing of Services
Rodzaj
Książka
EAN
9788301123741
Dodałeś produkt do koszyka
Usługi. Zarządzanie i marketing
0,00 zł
Recenzje