loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
0 Książki Wydawnictwo Naukowe PWN

Usługi. Zarządzanie i marketing

Peter Mudie

,

Angela Cottam

Oprawa: Miękka

Opis

Jest to jedna z pierwszych w Polsce praca poświęcona kompleksowym studiom nad marketingiem usług. Punktem wyjścia są same usługi, a nie marketing. W pracy jest wiele przykładów odnoszących się do różnych rodzajów usług, szczególnie tych, których rozwój w Polsce jest niezbędny. W kolejnych rozdziałach omówiono następujące zagadnienia: dokonano klasyfikacji usług z punktu widzenia zarządzania nimi, przeanalizowano czynniki wpływające na jakość usług, przedyskutowano problem ekonomizacji usług społecznych i zwiększenia ich użyteczności dla społeczeństwa, omówiono problem zasobów ludzkich, a także zarządzania popytem i podażą oraz budowania lojalnej klienteli. Praca znajduje odbiorców wśród studentów, pracowników służb publicznych, zdrowia, samorz&#

Szczegóły

Tytuł
Usługi. Zarządzanie i marketing
Autor
Peter Mudie , Angela Cottam
Wydanie
1
Rok wydania
1997
Oprawa
Miękka
Ilość stron
348
Format
14x21cm
Języki
polski
ISBN
8301123745
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Ryszard i Katarzyna Nicholls
Tytuł oryginału
The Management and Marketing of Services
Rodzaj
Książka
EAN
9788301123741

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
Dodałeś produkt do koszyka
Produkt
Usługi. Zarządzanie i marketing
Peter Mudie, Angela Cottam
0,00 zł
Przejdź do koszyka
0,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO