66
Książki
Wydawnictwo Naukowe UMK
Uwarunkowania budowania relacji proinnowacyjnych przez przedsiębiorstwa w Polsce
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe UMK
Oprawa: Miękka
Opis
Praca poświęcona jest bardzo ważnemu i aktualnemu problemowi relacji proinnowacyjnych między przedsiębiorstwami. Problematyka ta mieści się w dynamicznie rozwijającym się nurcie rozważań teoretycznych i badań empirycznych dotyczących wszelkich form współpracy między przedsiębiorstwami, również takimi, które są w stosunku do siebie konkurentami. [...] W pracy podjęto próbę połączenia dwóch ważnych nurtów rozważań obecnych w naukach o zarządzaniu, jednego dotyczącego współpracy między przedsiębiorstwami i drugiego dotyczącego innowacji, co stanowi niewątpliwy jej walor, albowiem dotychczas były one najczęściej przedmiotem oddzielnych badań i analiz. Odwołując się do bogatego dorobku nauk o zarządzaniu odnośnie do różnych form współpracy między przedsiębiorstwami podjęto w pracy próbę szczegółowej analizy istoty oraz uwarunkowań relacji proinnowacyjnych. Ze względu na walory poznawcze monografia wnosi istotny wkład do rozwoju nauk o zarządzaniu. Stanowić będzie na pewno interesującą lekturę dla naukowców, jak i praktykujących menedżerów.
Z recenzji dr. hab. B. Godziszewskiego, prof. UMK
Z recenzji dr. hab. B. Godziszewskiego, prof. UMK
Szczegóły
Tytuł
Uwarunkowania budowania relacji proinnowacyjnych przez przedsiębiorstwa w Polsce
Autor
Sudolska Agata
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2011
Oprawa
Miękka
Ilość stron
452
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788323127130
Rodzaj
Książka
EAN
9788323127130
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Naukowe UMK
Dodałeś produkt do koszyka

Uwarunkowania budowania relacji proinnowacyjnych przez przedsiębiorstwa w Polsce
66,00 zł
Recenzje