48.08
Książki
GWP
Uwieść podświadomość
Psychologia reklamy
Wydawnictwo:
GWP
Oprawa: Miękka
Opis
Książka w ciekawy i przystępny sposób pokazuje, jak wielki wpływ ma na nas reklama, choć często ulegamy złudzeniu, że możemy być i jesteśmy odporni na jej działanie. Autor, powołując się na teorie z zakresu psychologii komunikacji i pamięci, zaprzecza powszechnemu przekonaniu, że działa ona głównie poprzez perswazję. Jednocześnie proponuje własny model tak zwanego podświadomego uwodzenia. Omawia zarówno teorię, jak i praktykę reklamy, odwołując się do wielu przykładów, dzięki czemu książka zainteresuje nie tylko specjalistów, ale wszystkie osoby chcące zgłębić tajniki reklamy.
Szczegóły
Wydanie
1
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
301
Format
14.5x20.5cm
Języki
polski
ISBN
9788374894982
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Trojnar Justyna
Tytuł oryginału
Seducing the subconscious. The psychology of emotional influence in advertising
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788374894982
Data premiery
2014-10-24
Dodałeś produkt do koszyka
Uwieść podświadomość
48,08 zł
Recenzje