31.5
Książki
Difin
Vat od reklamy 2006
Wydawnictwo:
Difin
Oprawa: Miękka
Opis
Dla podatku VAT reklama jest szczególnym rodzajem czynności, która wynika stąd, iż obecnie każdy podmiot gospodarczy nie może się bez niej obejść. Musi się zatem zmierzyć z problemami podatkowymi stąd wynikającymi. W dobie ogromnej konkurencji niejeden podmiot gospodarczy, aby sprzedać wytworzone przez siebie towary lub usługi, albo by odsprzedać kupione w tym celu towary i usługi, musi w celach reklamy zużywać i przekazywać towary (prezenty, upominki, souveniry lub inne gadżety reklamowe, a także przekazywać towary do degustacji itp.) rozdawać ulotki i katalogi, pakować towary w pudełka i torby foliowe z logo firmy itp. Musi także organizować różnego typu promocje, np. sprzedaż ?za złotówkę" lub sprzedaż jednego towaru łączoną z darowizną drugiego towaru. Częstą obecnie sytuacją jest także zlecanie wykonania usług w zakresie reklamy i marketingu profesjonalnym podmiotom (np. agencjom reklamowym). Reklamą jest także sponsoring, choć organy statystyczne czynności wykonanych na rzecz sponsorowanego nie uznają za usługę. Wszystko to rodzi problemy z podatkiem VAT należnym i naliczonym. Tym wszystkim problemom poświęciliśmy niniejsze opracowanie. Rodzajów reklamy jest niezmiernie dużo, żeby nie powiedzieć nieskończenie dużo. Wiele z nich zostało w niniejszym opracowaniu zaprezentowane. Zatem życzymy udanej lektury.
Szczegóły
Wydanie
1
Rok wydania
2006
Oprawa
Miękka
Ilość stron
151
Format
14.4x20.5cm
Języki
polski
ISBN
83-7251-666-9
Rodzaj
Książka
EAN
9788372516664
Data premiery
2006-10-14
Kraj produkcji
PL
Producent
Difin sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Vat od reklamy 2006
31,50 zł
Recenzje