49.21
Socjologia
Adam Marszałek
Voyeuryzm medialny w kontekście współczesnej prasy w Polsce
Wydawnictwo:
Adam Marszałek
Oprawa: Miękka
Opis
Książka zatytułowana Yoyeuryzm medialny w kontekście współczesnej prasy w Polsce dotyczy aktualnego i ważnego problemu, jakim jest zjawisko podglądania występujące we współczesnych mediach. Zjawisko to w istotny sposób organizuje sposób postrzegania rzeczywistości przez media; determinuje jakość materiałów dziennikarskich.Niniejsza publikacja dokonuje analizy interdyscyplinarnej zjawiska voyeuryzmu medialnego, w aspekcie prawno-etycznym, kulturowym, socjologicznym, historycznym itp. Autorka książki poszczególne przypadki omawia na wybranych przykładach.Pozycja Yoyeuryzm medialny w kontekście współczesnej prasy w Polsce może okazać się przydatna przede wszystkim medioznawcom i kulturoznawcom, ale też socjologom, czy psychologom, także z uwagi na wartość dokumentacyjną. Liczne przykłady potwierdzone przypisami, jak też załączonymi fotografiami, zeskanowanymi kolumnami prasowymi stanowią swoistą wizualizację problemu voyeuryzmu prasowego, a jednocześnie stają się cennym źródłem dla medioznawczych poszukiwań komparatystycznych.
Szczegóły
Tytuł
Voyeuryzm medialny w kontekście współczesnej prasy w Polsce
Autor
Olga Białek-Szwed
Wydawnictwo
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
422
Format
15.0x22.5cm
Języki
polski
ISBN
9788377805114
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788377805114
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Adam Marszałek
Dodałeś produkt do koszyka

Voyeuryzm medialny w kontekście współczesnej prasy w Polsce
49,21 zł
Recenzje