49.21
Socjologia
Adam Marszałek
Voyeuryzm medialny w kontekście współczesnej prasy w Polsce
Wydawnictwo:
Adam Marszałek
Oprawa: Miękka
Opis
Książka zatytułowana Yoyeuryzm medialny w kontekście współczesnej prasy w Polsce dotyczy aktualnego i ważnego problemu, jakim jest zjawisko podglądania występujące we współczesnych mediach. Zjawisko to w istotny sposób organizuje sposób postrzegania rzeczywistości przez media; determinuje jakość materiałów dziennikarskich.Niniejsza publikacja dokonuje analizy interdyscyplinarnej zjawiska voyeuryzmu medialnego, w aspekcie prawno-etycznym, kulturowym, socjologicznym, historycznym itp. Autorka książki poszczególne przypadki omawia na wybranych przykładach.Pozycja Yoyeuryzm medialny w kontekście współczesnej prasy w Polsce może okazać się przydatna przede wszystkim medioznawcom i kulturoznawcom, ale też socjologom, czy psychologom, także z uwagi na wartość dokumentacyjną. Liczne przykłady potwierdzone przypisami, jak też załączonymi fotografiami, zeskanowanymi kolumnami prasowymi stanowią swoistą wizualizację problemu voyeuryzmu prasowego, a jednocześnie stają się cennym źródłem dla medioznawczych poszukiwań komparatystycznych.
Szczegóły
Tytuł
Voyeuryzm medialny w kontekście współczesnej prasy w Polsce
Autor
Olga Białek-Szwed
Wydawnictwo
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
422
Format
15.0x22.5cm
Języki
polski
ISBN
9788377805114
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788377805114
Dodałeś produkt do koszyka
Voyeuryzm medialny w kontekście współczesnej prasy w Polsce
49,21 zł
Recenzje