25.63
Książki
Helion
W biznesie przetrwają nieliczni
Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić?
Wydawnictwo:
Helion
Oprawa: Miękka
25,63 zł
Cena rekomendowana: 34,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Zasady zarządzania znają wszyscy menedżerowie, ale praktykują je tylko najlepsi!
Znamy, znamy, nie stosujemy i upadamy!
Niektóre prawdy dotyczące zarządzania są oczywiste. Menedżerowie wiedzą na przykład, że przy sprzedaży sprawdza się zasada Pareto, według której 20% największych klientów powinno dostarczać 80% przychodów i o tych odbiorców należy dbać szczególnie - nawet kosztem zaniedbywania pozostałych. Większość zarządzających potwierdzi, że kwoty przeznaczone na marketing, o ile są dobrze wydane, stanowią inwestycję, nie zaś pusty koszt dla przedsiębiorstwa. Przełożeni zdają sobie sprawę z tego, iż w relacjach z podwładnymi powinny obowiązywać szczerość, sprawiedliwość i zaufanie. Dlaczego zatem nie stosują tych zasad w praktyce
W chwili przygotowywania niniejszej publikacji spośród stu największych amerykańskich przedsiębiorstw działających w 1935 roku istniało jeszcze tylko trzydzieści sześć, a zaledwie jedna firma (IBM) znajdowała się ciągle w grupie gigantów. Jednocześnie skonstatowano, że choć podmioty gospodarcze tworzy się na ogół z myślą o tym, że będą funkcjonować wiecznie w praktyce okres życia firmy nie przekracza średnio piętnastu lat. Dlaczego tak się dzieje Kto jest temu winien Menedżerowie czy nieprzewidziane przypadki I jak ustrzec się przed pułapkami pojawiającymi się w trakcie działania podmiotów gospodarczych
Uwaga!
Książka wzbogacona o pięć mrożących krew w żyłach opowieści dla menedżerów!
Znamy, znamy, nie stosujemy i upadamy!
Niektóre prawdy dotyczące zarządzania są oczywiste. Menedżerowie wiedzą na przykład, że przy sprzedaży sprawdza się zasada Pareto, według której 20% największych klientów powinno dostarczać 80% przychodów i o tych odbiorców należy dbać szczególnie - nawet kosztem zaniedbywania pozostałych. Większość zarządzających potwierdzi, że kwoty przeznaczone na marketing, o ile są dobrze wydane, stanowią inwestycję, nie zaś pusty koszt dla przedsiębiorstwa. Przełożeni zdają sobie sprawę z tego, iż w relacjach z podwładnymi powinny obowiązywać szczerość, sprawiedliwość i zaufanie. Dlaczego zatem nie stosują tych zasad w praktyce
W chwili przygotowywania niniejszej publikacji spośród stu największych amerykańskich przedsiębiorstw działających w 1935 roku istniało jeszcze tylko trzydzieści sześć, a zaledwie jedna firma (IBM) znajdowała się ciągle w grupie gigantów. Jednocześnie skonstatowano, że choć podmioty gospodarcze tworzy się na ogół z myślą o tym, że będą funkcjonować wiecznie w praktyce okres życia firmy nie przekracza średnio piętnastu lat. Dlaczego tak się dzieje Kto jest temu winien Menedżerowie czy nieprzewidziane przypadki I jak ustrzec się przed pułapkami pojawiającymi się w trakcie działania podmiotów gospodarczych
Uwaga!
Książka wzbogacona o pięć mrożących krew w żyłach opowieści dla menedżerów!
Szczegóły
Tytuł
W biznesie przetrwają nieliczni
Podtytuł
Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić?
Autor
Michel Muszynski
Wydawnictwo
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
128
Format
14.0x21.0cm
Języki
polski
ISBN
9788324641628
Język oryginału
polski
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788324641628
Data premiery
2012-07-26
Dodałeś produkt do koszyka
W biznesie przetrwają nieliczni
25,63 zł
Recenzje