42
Socjologia
Adam Marszałek
W lustrze mediów
Wizerunki wybranych subkultur, grup społecznych i zawodowych
Wydawnictwo:
Adam Marszałek
Oprawa: Miękka
Opis
Problematyka dotycząca wizerunku wybranych subkultur oraz grup społecznych i zawodowych ukazana w lustrze mediów jest bardzo ważna oraz aktualna na progu drugiego dziesięciolecia XXI wieku, ponieważ sytuuje się wyraźnie w perspektywie naukowych przesłanek teoretycznych, poznawczych, a nawet utylitarnych. Wynika to m.in. stąd, że proces globalizacji związany z tworzeniem się zróżnicowanych społeczeństw informacyjnych wiąże się z intensywnym przekazem i oddziaływaniem medialnym, zwłaszcza ze strony telewizji, Internetu, radia i prasy oraz towarzyszących im dynamicznych reklam przestrzennych.Z recenzji wydawniczejprof. zw. dr. hab. Kazimierza Wenty
Szczegóły
Tytuł
W lustrze mediów
Podtytuł
Wizerunki wybranych subkultur, grup społecznych i zawodowych
Autor
Sokołowski Marek<br />
Wydawnictwo
Rok wydania
2011
Oprawa
Miękka
Ilość stron
394
Format
15.0x22.0cm
Języki
polski
ISBN
9788377802809
Rodzaj
Książka
EAN
9788377802809
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Adam Marszałek
Dodałeś produkt do koszyka

W lustrze mediów
42,00 zł
Recenzje