23.11
Socjologia
Impuls
W niewoli reklamy ?
Percepcja ukrytych przesłań reklamy prasowej
Wydawnictwo:
Impuls
Oprawa: Miękka
23,11 zł
Cena rekomendowana: 29,80 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Książka podejmuje zagadnienia ukrytego przekazu w reklamie. Dostarcza obszernej wiedzy z zakresu historii i mechanizmów działania reklamy oraz ogólnej teorii komunikowania masowego (mediów), demaskując przy tym praktyki dyskursywne uprawiane w jej ukrytym przekazie.
Publikacja naświetla konsekwencje społeczne wynikające z transmitowania w reklamie znaczeń, sensów takie jak umacnianie stereotypów, reprodukcja podziałów społecznych, formowanie pro rynkowych tożsamości o niskiej samoświadomości, tworzenie opresyjnych trendów.
W książce rozważany jest związek reklamy z władzą symboliczną. Czytelnik może zapoznać się z badaniami nad percepcją ukrytego przekazu przez młodzież.
Publikacja naświetla konsekwencje społeczne wynikające z transmitowania w reklamie znaczeń, sensów takie jak umacnianie stereotypów, reprodukcja podziałów społecznych, formowanie pro rynkowych tożsamości o niskiej samoświadomości, tworzenie opresyjnych trendów.
W książce rozważany jest związek reklamy z władzą symboliczną. Czytelnik może zapoznać się z badaniami nad percepcją ukrytego przekazu przez młodzież.
Szczegóły
Tytuł
W niewoli reklamy ?
Podtytuł
Percepcja ukrytych przesłań reklamy prasowej
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2007
Oprawa
Miękka
Ilość stron
244
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788373089310
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788373089310
Dodałeś produkt do koszyka
W niewoli reklamy ?
23,11 zł
Recenzje