23.11
Socjologia
Impuls
W niewoli reklamy ?
Percepcja ukrytych przesłań reklamy prasowej
Wydawnictwo:
Impuls
Oprawa: Miękka
23,11 zł
Cena rekomendowana: 29,80 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Książka podejmuje zagadnienia ukrytego przekazu w reklamie. Dostarcza obszernej wiedzy z zakresu historii i mechanizmów działania reklamy oraz ogólnej teorii komunikowania masowego (mediów), demaskując przy tym praktyki dyskursywne uprawiane w jej ukrytym przekazie.
Publikacja naświetla konsekwencje społeczne wynikające z transmitowania w reklamie znaczeń, sensów takie jak umacnianie stereotypów, reprodukcja podziałów społecznych, formowanie pro rynkowych tożsamości o niskiej samoświadomości, tworzenie opresyjnych trendów.
W książce rozważany jest związek reklamy z władzą symboliczną. Czytelnik może zapoznać się z badaniami nad percepcją ukrytego przekazu przez młodzież.
Publikacja naświetla konsekwencje społeczne wynikające z transmitowania w reklamie znaczeń, sensów takie jak umacnianie stereotypów, reprodukcja podziałów społecznych, formowanie pro rynkowych tożsamości o niskiej samoświadomości, tworzenie opresyjnych trendów.
W książce rozważany jest związek reklamy z władzą symboliczną. Czytelnik może zapoznać się z badaniami nad percepcją ukrytego przekazu przez młodzież.
Szczegóły
Tytuł
W niewoli reklamy ?
Podtytuł
Percepcja ukrytych przesłań reklamy prasowej
Autor
Anna Kowal-Orczykowska
Wydawnictwo
Rok wydania
2007
Oprawa
Miękka
Ilość stron
244
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788373089310
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788373089310
Data premiery
2008-01-16
Kraj produkcji
PL
Producent
Oficyna Wydawnicza Impuls
Dodałeś produkt do koszyka

W niewoli reklamy ?
23,11 zł
Recenzje