44
Polityka
Adam Marszałek
Walka na spoty po polsku
Przypadek kampanii parlamentarnych z lat 2001-2007
Opis
W swojej pracy Wojciech Peszyński podjął interesującą próbę charakterystyki i oceny działań reklamowych realizowanych przez polskie podmioty rywalizacji politycznej w trakcie parlamentarnych kampanii wyborczych. Z perspektywy polskiej refleksji naukowej nad komunikowaniem politycznym, zaskakująco ubogiej w znaczące opracowania na temat reklamy politycznej, podjęcie tej tematyki badawczej przez Autora zasługuje na szczególne wyróżnienie. Należy podkreślić dobre przygotowanie merytoryczne, widoczne zarówno w części teoretycznej, jak i empirycznej pracy. W kompetentny naukowo sposób przedstawiono kluczowe zagadnienia z zakresu teorii marketingu politycznego odnoszące się do reklamy politycznej; w równie rzetelny sposób dokonano analizy materiałów reklamowych z polskich kampanii wyborczych, trafnie wskazując ewolucję koncepcji formatowania telewizyjnych przekazów reklamowych w praktyce politycznej.Z recenzji prof. dr. hab. Mariusza Kolczyńskiego
Szczegóły
Tytuł
Walka na spoty po polsku
Podtytuł
Przypadek kampanii parlamentarnych z lat 2001-2007
Autor
Peszyński Wojciech
Wydawnictwo
Seria
Oblicza Mediów
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
296
Format
16.0x22.0cm
Języki
polski
ISBN
9788377802991
Rodzaj
Książka
EAN
9788377802991
Data premiery
2012-07-14
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Adam Marszałek
Dodałeś produkt do koszyka

Walka na spoty po polsku
44,00 zł
Recenzje