62.46
Książki
PWE
Wartość luksusu
Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw
Wydawnictwo:
PWE
Oprawa: Miękka
62,46 zł
Cena rekomendowana: 64,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Globalna fala demokratyzacji luksusu i dynamicznie rosnące grupy aspirujących konsumentów z szybko rozwijających się gospodarek skłaniają do pytań o to: ? jak współcześnie jest postrzegany luksus, co obecnie stanowi o jego wartości? ? jakie cechy luksusu konsumenci z nowych rynków cenią najwyżej i dlaczego? ? jak zmienia się globalny biznes luksusu i dokąd zmierza? Książka Wartość luksusu. Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw jest próbą odpowiedzi na te pytania. Ukazano w niej, jak konsumenci postrzegają i hierarchizują poszczególne składniki wartości dóbr uważanych za zbędne, a których sprzedaż od dekad dynamicznie rośnie. Opisano też zawiłości pojmowania luksusu i rozwoju rynku dóbr luksusowych przez pryzmat stopniowych odstępstw od reguł, którym hołdowano przez wieki. W monografii podjęto też próbę empirycznego zbadania, jak postrzegają dobra luksusowe konsumenci na wschodzących rynkach luksusu (z Polski, Turcji, Arabii Saudyjskiej, Indii i Portugalii) i jakie czynniki różnicują to postrzeganie w kategoriach wartości, które symbolizują w porównaniu z konsumentami z tzw. starej kolebki luksusu. Wykazano, że to segmenty konsumentów skonstruowane na podstawie kryteriów psychograficznych najtrafniej przedstawiają zróżnicowane podejście do oceny wartości luksusu w skali międzynarodowej.
Szczegóły
Tytuł
Wartość luksusu
Podtytuł
Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
348
Format
16.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788320823479
Język oryginału
polski
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788320823479
Dodałeś produkt do koszyka
Wartość luksusu
62,46 zł
Recenzje