23.6
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Wartości organizacyjne. Szkice z teorii organizacji i zarządzania
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Oprawa: Miękka
Opis
Już ponad dwadzieścia lat temu wykazano, że organizacje odnoszące sukcesy rynkowe mają wyraźnie określone systemy wartości.
Nie ulega wątpliwości, że wartości organizacyjne są niezbędne do realizacji strategii marketingowej. Istnieje wiele dowodów na to, że wpływają one na jakość interakcji, jakie zachodzą między organizacją a jej otoczeniem. Ponadto systemy wartości są narzędziami zarządzania i prowadzenia działalności marketingowej. Odgrywają ważną rolę w usługach, mogą bowiem wzmacniać lub osłabiać te interakcje, które decydują o ich jakości.
Wartości organizacyjne mają wpływ na wyniki ekonomiczne i społeczne. Przyczyniają się do wzrostu zyskowności, produktywności i innowacyjności. Wzmacniają lojalności i więzi społeczne, ubogacają potencjał organizacyjny. Wartości etyczne są istotne nie tylko w zarządzaniu, ale również w podejmowaniu decyzji konsumenckich: coraz więcej osób nie zwraca uwagi wyłącznie na cenę i/lub jakość produktu, ale też na jego wymiar etyczny.
Współczesne organizacje zorientowane na jakość ustalają systemy wartości, które są niezbędne do realizacji misji i wizji. Uważa się, że niepowodzenia we wdrażaniu filozofii TQM są często związane z pomijaniem wartości organizacyjnych w ogólnych programach doskonalenia jakości.
Książka ta ma więc zwrócić uwagę na znaczenie takich wartości, jak: zaufanie, sprawiedliwość, kapitał, integracja, zaangażowanie i solidarność.
Nie ulega wątpliwości, że wartości organizacyjne są niezbędne do realizacji strategii marketingowej. Istnieje wiele dowodów na to, że wpływają one na jakość interakcji, jakie zachodzą między organizacją a jej otoczeniem. Ponadto systemy wartości są narzędziami zarządzania i prowadzenia działalności marketingowej. Odgrywają ważną rolę w usługach, mogą bowiem wzmacniać lub osłabiać te interakcje, które decydują o ich jakości.
Wartości organizacyjne mają wpływ na wyniki ekonomiczne i społeczne. Przyczyniają się do wzrostu zyskowności, produktywności i innowacyjności. Wzmacniają lojalności i więzi społeczne, ubogacają potencjał organizacyjny. Wartości etyczne są istotne nie tylko w zarządzaniu, ale również w podejmowaniu decyzji konsumenckich: coraz więcej osób nie zwraca uwagi wyłącznie na cenę i/lub jakość produktu, ale też na jego wymiar etyczny.
Współczesne organizacje zorientowane na jakość ustalają systemy wartości, które są niezbędne do realizacji misji i wizji. Uważa się, że niepowodzenia we wdrażaniu filozofii TQM są często związane z pomijaniem wartości organizacyjnych w ogólnych programach doskonalenia jakości.
Książka ta ma więc zwrócić uwagę na znaczenie takich wartości, jak: zaufanie, sprawiedliwość, kapitał, integracja, zaangażowanie i solidarność.
Szczegóły
Tytuł
Wartości organizacyjne. Szkice z teorii organizacji i zarządzania
Autor
Bugdol Marek
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2006
Oprawa
Miękka
Ilość stron
199
Format
16.8x23.9cm
Języki
polski
ISBN
9788323322580
Rodzaj
Książka
EAN
9788323322580
Data premiery
2007-03-10
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Dodałeś produkt do koszyka

Wartości organizacyjne. Szkice z teorii organizacji i zarządzania
23,60 zł
Recenzje