39.9
Socjologia
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
WEB 2.0 w działalności usługowej instytucji książki
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Oprawa: Miękka
Opis
Przedmiotem rozważań autorki jest sposób wykorzystania środowiska Internetu, w tym szczególnie Web 2.0, w działalności polskich instytucji książki. Głównym celem przeprowadzonych badań było określenie zakresu i form zastosowania mediów społecznościowych w działalności usługowej, informacyjnej, promocyjnej i handlowej instytucji książki w Polsce, z naciskiem na pokazanie różnic w sposobie ich wykorzystania przez podmioty komercyjne i niekomercyjne.Magdalena Wójcik zrealizowała cele badawcze sformułowane we wstępie swojej publikacji. W badaniach posłużyła się dobrze dobranym do przedmiotu badań paradygmatem badawczym, prawidłowo wykorzystała stosowane w nim metody i narzędzia, dzięki czemu pokazała spójny obraz wykorzystania Internetu w instytucjach książki. Wyniki oraz wnioski z badań są przejrzyście i logicznie zaprezentowane oraz często umieszczone w kontekście sytuacji na świecie w tym zakresie.Z recenzji dr hab. Ewy Gtowackiej, prof. UMK
Szczegóły
Tytuł
WEB 2.0 w działalności usługowej instytucji książki
Autor
Wójcik Magdalena<br />
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
238
Format
16.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788323336204
Rodzaj
Książka
EAN
9788323336204
Data premiery
2014-01-13
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Dodałeś produkt do koszyka

WEB 2.0 w działalności usługowej instytucji książki
39,90 zł
Recenzje