46
Polityka
Difin
Wideokomunikowanie polityczne w internecie
Youtube i polskie partie polityczne w latach 2011-2014
Opis
Publikacja dotyczy wykorzystania wiodącego na świecie portalu wideo w komunikacji politycznej. Książka systematyzuje dotychczasową wiedzę na temat działań największych polskich partii politycznych w zakresie emisji treści audiowizualnych w internecie. Zawiera obszerne badanie dotyczące efektywności prowadzenia przez partie parlamentarne komunikacji w serwisie YouTube w latach 2011-2014. Wskazuje możliwości dalszych badań nad zagadnieniem nadawania internetowych przekazów audiowizualnych w komunikowaniu politycznym. Książka adresowana jest do praktyków i teoretyków komunikowania politycznego badaczy, skupiających się na tematyce marketingu politycznego, kampanii wyborczych i politycznego public relations oraz dla specjalistów planujących i realizujących kampanie polityczne. Wnioski dotyczące wykorzystania portalu YouTube do celów politycznych będą cenne dla medioznawców, w szczególności zaś badaczy zajmujących się obszarem nowych mediów. Patron medialny: Marketingowe Obserwacje.
Szczegóły
Tytuł
Wideokomunikowanie polityczne w internecie
Podtytuł
Youtube i polskie partie polityczne w latach 2011-2014
Autor
Wydawnictwo
Seria
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
224
Format
16.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788380852075
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380852075
Dodałeś produkt do koszyka
Wideokomunikowanie polityczne w internecie
46,00 zł
Recenzje