106.35
Książki
C. H. Beck
Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań
Opis
Praca zawiera analizy danych opisujących współczesnego polskiego konsumenta, z uwzględnieniem zdobywanej i wykorzystywanej przez niego wiedzy, oraz nowych trendów w jego zachowaniach. Informacje te mają zasadnicze znaczenie dla menedżerów oraz pracowników działów sprzedaży i marketingu firm handlowych, usługowych, a także produkcyjnych, oni bowiem na co dzień podejmują decyzje wymagające aktualnej, ale i pogłębionej wiedzy o zachowaniach konsumentów. Zawarte w książce treści mogą więc być wykorzystane jako podstawa tworzenia skutecznych strategii marketingowych.Publikacja jest oparta na solidnej podbudowie teoretycznej ? autorzy dokonali przeglądu najnowszej światowej literatury dotyczącej konsumpcji i zachowań konsumentów.Książka jest adresowana do pracowników naukowych i naukowo-dydaktycznych reprezentujących takie kierunki, jak: ekonomia, finanse czy zarządzanie, oraz do studentów tych kierunków zarówno na uczelniach ekonomicznych, jak i na wydziałach ekonomicznych uniwersytetów. Powinna też zainteresować doktorantów przygotowujących rozprawy z obszaru ekonomii i zarządzania. Zachowania konsumentów należą do obszaru, w ramach którego stosunkowo często badacze podejmują przedsięwzięcia identyfikacji ich specyfiki, determinant je kształtujących itp. Jednakże tematyka, wokół której skupiają się Autorzy monografii nie jest często prezentowana w literaturze zarówno polskiej, jak i zagranicznej. Główny jej nacisk położony jest na wiedzę ekonomiczną konsumentów i jej wpływ na ich zachowania. Problem ten jest niezwykle aktualny, biorąc pod uwagę zmiany w otoczeniu (np. rozwój nowych technologii, szeroki dostęp do informacji).Dr hab. Małgorzata Bartosik-Purgat, prof. UEPUniwersytet Ekonomiczny w PoznaniuZespół autorski tworzą pracownicy Katedry Badań Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
Szczegóły
Tytuł
Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań
Wydawnictwo
Seria
ZARZĄDZANIE
Wydanie
1
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
246
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788381280426
Redakcja
Burgiel Aleksandra
Redakcja
Kieżel Ewa
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381280426
Data premiery
2017-12-09
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo C.H. Beck Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań
106,35 zł
Recenzje