loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
106.35 Książki C. H. Beck

Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań

Wydawnictwo: C. H. Beck
Oprawa: Miękka
106,35 zł
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 106,35 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Praca zawiera analizy danych opisujących współczesnego polskiego konsumenta, z uwzględnieniem zdobywanej i wykorzystywanej przez niego wiedzy, oraz nowych trendów w jego zachowaniach. Informacje te mają zasadnicze znaczenie dla menedżerów oraz pracowników działów sprzedaży i marketingu firm handlowych, usługowych, a także produkcyjnych, oni bowiem na co dzień podejmują decyzje wymagające aktualnej, ale i pogłębionej wiedzy o zachowaniach konsumentów. Zawarte w książce treści mogą więc być wykorzystane jako podstawa tworzenia skutecznych strategii marketingowych.Publikacja jest oparta na solidnej podbudowie teoretycznej ? autorzy dokonali przeglądu najnowszej światowej literatury dotyczącej konsumpcji i zachowań konsumentów.Książka jest adresowana do pracowników naukowych i naukowo-dydaktycznych reprezentujących takie kierunki, jak: ekonomia, finanse czy zarządzanie, oraz do studentów tych kierunków zarówno na uczelniach ekonomicznych, jak i na wydziałach ekonomicznych uniwersytetów. Powinna też zainteresować doktorantów przygotowujących rozprawy z obszaru ekonomii i zarządzania. Zachowania konsumentów należą do obszaru, w ramach którego stosunkowo często badacze podejmują przedsięwzięcia identyfikacji ich specyfiki, determinant je kształtujących itp. Jednakże tematyka, wokół której skupiają się Autorzy monografii nie jest często prezentowana w literaturze zarówno polskiej, jak i zagranicznej. Główny jej nacisk położony jest na wiedzę ekonomiczną konsumentów i jej wpływ na ich zachowania. Problem ten jest niezwykle aktualny, biorąc pod uwagę zmiany w otoczeniu (np. rozwój nowych technologii, szeroki dostęp do informacji).Dr hab. Małgorzata Bartosik-Purgat, prof. UEPUniwersytet Ekonomiczny w PoznaniuZespół autorski tworzą pracownicy Katedry Badań Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

Szczegóły

Tytuł
Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
246
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788381280426
Redakcja
Burgiel Aleksandra
Redakcja
Kieżel Ewa
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381280426

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
106,35 zł
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 106,35 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań
Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań
106,35 zł
Przejdź do koszyka
106,35 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO