106.35
Książki
C. H. Beck
Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań
Opis
Praca zawiera analizy danych opisujących współczesnego polskiego konsumenta, z uwzględnieniem zdobywanej i wykorzystywanej przez niego wiedzy, oraz nowych trendów w jego zachowaniach. Informacje te mają zasadnicze znaczenie dla menedżerów oraz pracowników działów sprzedaży i marketingu firm handlowych, usługowych, a także produkcyjnych, oni bowiem na co dzień podejmują decyzje wymagające aktualnej, ale i pogłębionej wiedzy o zachowaniach konsumentów. Zawarte w książce treści mogą więc być wykorzystane jako podstawa tworzenia skutecznych strategii marketingowych.Publikacja jest oparta na solidnej podbudowie teoretycznej ? autorzy dokonali przeglądu najnowszej światowej literatury dotyczącej konsumpcji i zachowań konsumentów.Książka jest adresowana do pracowników naukowych i naukowo-dydaktycznych reprezentujących takie kierunki, jak: ekonomia, finanse czy zarządzanie, oraz do studentów tych kierunków zarówno na uczelniach ekonomicznych, jak i na wydziałach ekonomicznych uniwersytetów. Powinna też zainteresować doktorantów przygotowujących rozprawy z obszaru ekonomii i zarządzania. Zachowania konsumentów należą do obszaru, w ramach którego stosunkowo często badacze podejmują przedsięwzięcia identyfikacji ich specyfiki, determinant je kształtujących itp. Jednakże tematyka, wokół której skupiają się Autorzy monografii nie jest często prezentowana w literaturze zarówno polskiej, jak i zagranicznej. Główny jej nacisk położony jest na wiedzę ekonomiczną konsumentów i jej wpływ na ich zachowania. Problem ten jest niezwykle aktualny, biorąc pod uwagę zmiany w otoczeniu (np. rozwój nowych technologii, szeroki dostęp do informacji).Dr hab. Małgorzata Bartosik-Purgat, prof. UEPUniwersytet Ekonomiczny w PoznaniuZespół autorski tworzą pracownicy Katedry Badań Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
Szczegóły
Tytuł
Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań
Wydawnictwo
Seria
Wydanie
1
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
246
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788381280426
Redakcja
Burgiel Aleksandra
Redakcja
Kieżel Ewa
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381280426
Dodałeś produkt do koszyka
Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań
106,35 zł
Recenzje