52.36
Książki
Ignatianum
Wielokulturowość zerokulturowość czy cyberkulturowość?
Wpływ mediów społecznościowych na współczesne rozumienie kultury
Wydawnictwo:
Ignatianum
Oprawa: Twarda
52,36 zł
Cena rekomendowana: 68,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Niewątpliwie książka będzie ważnym głosem w dyskusji dotyczącej wielokulturowego aspektu funkcjonowania współczesnych społeczeństw. Powinna się stać lektura? obowiązkową zwłaszcza dla komunikologów, politologów, kulturoznawców oraz specjalistów z zakresu marketingu, w tym także marketingu politycznego.Dr hab. Małgorzata Myśliwiec, prof. UŚMoja ocena książki jest bardzo wysoka. Jestem wdzięczny Autorce za jej otwartość. Nie chce narzucać nikomu swego stanowiska, stara się naświetlać problemy z wielu stron i uwzględniać różne opinie. Jest również świadoma nie tylko zagrożeń wynikających z rozwoju i rosnącego wpływu mediów społecznościowych na sposoby myślenia zwłaszcza kolejnych pokoleń, ale także kłopotów wynikających z rozwoju sztucznej inteligencji.Prof. dr hab. Bogdan SzlachtaAgnieszka Grzechynka (z d. Idzik) – doktor nauk społecznych w zakresie nauk o polityce, absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Polsko-Amerykańskiej Szkoły Biznesu Politechniki Krakowskiej, gdzie uzyskała stopień Executive MBA. Wykładowca w Instytucie Nauk o Polityce i Administracji Akademii Ignatianum w Krakowie, właścicielka agencji public relations Go Public, a także była, wieloletnia dziennikarka Faktów TVN oraz TVN24. Członek Polskiego Towarzystwa Nauk Politycznych oraz Polskiego Towarzystwa Stosunków Międzynarodowych, praktyk w obszarze marketingu internetowego, social mediów, public relations oraz dziennikarstwa. Autorka publikacji naukowych oraz wystąpień poświęconych wykorzystaniu mediów społecznościowych i nowych technologii informacji do budowania wizerunku osób, firm, instytucji, regionów i państw.
Szczegóły
Tytuł
Wielokulturowość zerokulturowość czy cyberkulturowość?
Podtytuł
Wpływ mediów społecznościowych na współczesne rozumienie kultury
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2023
Oprawa
Twarda
Ilość stron
256
Języki
polski
ISBN
9788376145938
Rodzaj
Książka
EAN
9788376145938
Dodałeś produkt do koszyka
Wielokulturowość zerokulturowość czy cyberkulturowość?
52,36 zł
Recenzje