25.2
Książki
Elipsa
Wirtualne targowisko Tom 2
O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie
Wydawnictwo:
Elipsa
Oprawa: Miękka
Opis
Internet. Od strony materialnej to po prostu sieć komputerowa. Miliony kilometrów kabli i światłowodów, niezliczona liczba połączonych ze sobą urządzeń. Coraz częściej nie potrzebują one kabli, posługując się bezprzewodowymi systemami łączności. Ale Internet to nie tylko serwery, routery i kable. To także fenomen socjologiczny, kulturowy, komunikacyjny. To przestrzeń wymiany informacji, poszukiwania rozrywki, to narzędzie komunikowania się. To komunikowanie coraz częściej ma wymiar reklamowo-marketingowy. Internet staje się miejscem (nie w sensie fizycznym, ale rozumianym jako przestrzeń lub środowisko) mówienia światu o zaletach swego produktu lub usługi, miejscem budowania reputacji (lub czasem - jej tracenia); staje się globalnym targowiskiem, gdzie tysiące produktów, usług, rozwiązań robi wszystko, by przyciągnąć naszą uwagę. Niniejsza publikacja jest próbą spojrzenia na to wirtualne targowisko przez pryzmat refleksji naukowej celem dokonania pogłębionych analiz oraz opisania i nazwania wiodących trendów, schematów lub kategorii zjawisk. Mamy nadzieję, że dostarczy Czytelnikom wielu pozytywnych danych oraz inspiracji do dalszych, własnych, pogłębionych badań. Redaktorzy Wstęp
Szczegóły
Tytuł
Wirtualne targowisko Tom 2
Podtytuł
O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie
Wydawnictwo
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
182
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788380171619
Redakcja
Adamski Andrzej
Redakcja
Kwasik Kamila
Redakcja
Konopacka-Bąk Sylwia
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380171619
Kraj produkcji
PL
Producent
Publicat S.A.
Dodałeś produkt do koszyka

Wirtualne targowisko Tom 2
25,20 zł
Recenzje