49
Książki
Passat Paweł Pietrzyk Wydawnictwo
Wizerunek firmy w mediach
Wydawnictwo:
Passat Paweł Pietrzyk Wydawnictwo
Oprawa: miękka
Opis
Wizerunek firmy to całokształt odczuć, wrażeń i przekonań posiadanych o niej - o jej pozycji i ofercie przez otoczenie. Jednoczy on pracowników w dążeniu do osiągania celów i realizacji zadań firmy. Uzasadnia to potrzebę przekazywania wiedzy i doskonalenia się w umiejętności jego kształtowania przez media masowe - czytane, słuchane i oglądane przez miliony osób. Niniejszy podręcznik systematyzuje wiedzę o wizerunku firmy w mediach. Może służyć jako pomoc dydaktyczna nie tylko studentom kierunków zarządzania i marketingu, ale także pracownikom public relations.
Dodatkową zaletą publikacji jest zaprezentowanie wiedzy o mediach jako instytucjach i jako sztuce, o ich walorach przydatnych do kształtowania wizerunku firmy, o reklamie upowszechnianej za ich pośrednictwem. Może być przez to pomocna w studiach dziennikarskich i pracy agencji reklamowych, szczególnie media plannerów i media buyerów.
Dodatkową zaletą publikacji jest zaprezentowanie wiedzy o mediach jako instytucjach i jako sztuce, o ich walorach przydatnych do kształtowania wizerunku firmy, o reklamie upowszechnianej za ich pośrednictwem. Może być przez to pomocna w studiach dziennikarskich i pracy agencji reklamowych, szczególnie media plannerów i media buyerów.
Szczegóły
Tytuł
Wizerunek firmy w mediach
Autor
Józef Szocki
Wydawnictwo
Passat Paweł Pietrzyk Wydawnictwo
Temat
Wydanie
1
Rok wydania
2008
Oprawa
miękka
Ilość stron
181
ISBN
9788361053057
Rodzaj
Książka
EAN
9788361053057
Data premiery
2011-05-01
Dodałeś produkt do koszyka

Wizerunek firmy w mediach
49,00 zł
Recenzje