67.19
Książki
edu-Libri
Wizerunek korporacyjny w gospodarce opartej na platformach
Wydawnictwo:
edu-Libri
Oprawa: Miękka
67,19 zł
Cena rekomendowana: 80,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1 - 3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Opis
Znaczenie wizerunku instytucji, a w szczególności korporacji, dla jej funkcjonowania i rozwoju, jest w dobie mediów społecznościowych nie do przecenienia. Spojrzenie na to zagadnienie z punktu widzenia szerszego kontekstu funkcjonowania gospodarki, w której coraz większe znacznie mają platformy internetowe, jest szczególnie cenne. /.../Monografia jest cenną pozycją dla studentów marketingu wszystkich szczebli edukacji, ale także pomocniczo dla innych kierunków, związanych z innowacjami, wpływem społecznym i analityką − szczególnie ze względu na wskaźniki wpływu treści generowanych przez użytkowników (UGC) na wartość marki i zwrot z inwestycji. Skorzystać z publikacji mogą też menedżerowie korporacji, ale także mniejszych przedsiębiorstw i instytucji, którzy odpowiedzialni są za tworzenie i zarządzanie wizerunkiem. Na końcu publikację polecić można czytelnikom spoza kręgu specjalistów, osobom ciekawym zachodzących trendów w gospodarce, społeczeństwie, kulturze. Monografia oprócz cennych walorów naukowych ma też aspekt popularnonaukowy (co jest obecnie ważne jako tzw. 3. kryterium ewaluacji dyscyplin naukowych), jest napisana łatwym językiem, a specjalistyczne i angielskie terminy są objaśniane i tłumaczone, tak aby były zrozumiałe nawet dla nieobytego w temacie czytelnika. Fragment recenzji dr hab. Dariusza Fatuły, prof. UAFM
Szczegóły
Tytuł
Wizerunek korporacyjny w gospodarce opartej na platformach
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2025
Oprawa
Miękka
Ilość stron
100
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788368441079
Rodzaj
Książka
EAN
9788368441079
Kraj produkcji
PL
Producent
edu-Libri s.c.
Dodałeś produkt do koszyka

Wizerunek korporacyjny w gospodarce opartej na platformach
67,19 zł
Recenzje