45
Książki
Oficyna Wydawnicza Aspra
Wizerunek organizacji Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni Tom 13
Opis
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. OlędzkiTom 3 Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. GajlewiczTom 4 Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. GogołekTom 5 Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. StępkaTom 6 Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. RafalskaTom 7 Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. OlędzkiTom 8 Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. SzurmińskiTom 9 Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. SwachaTom 10 Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. GackowskiTom 11 Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-KorabTom 12 Manipulacja w mediach. Media o manipulacji, T. Gackowski, J. DziedzicTom 13 Wizerunek organizacji. Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni, A. WaszkiewiczPublikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Szczegóły
Tytuł
Wizerunek organizacji Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni Tom 13
Autor
Waszkiewicz Alicja<br />
Wydawnictwo
Seria
Media początku XXI wieku
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
250
Format
16.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375453201
Rodzaj
Książka
EAN
9788375453201
Data premiery
2012-05-09
Kraj produkcji
PL
Producent
ASPRA-JR F.H.U.
Dodałeś produkt do koszyka

Wizerunek organizacji Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni Tom 13
45,00 zł
Recenzje