37.19
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Wizerunek Warszawy w działaniach promocyjnych władz lokalnych i świadomości społecznej
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Oprawa: Miękka
Opis
Badania nad wizerunkami miejsc prowadzone są od lat 70-tych XX w. przez przedstawicieli różnych dyscyplin naukowych. Problematyka dotycząca formowania się wizerunku miasta nadal znajduje się przede wszystkim w obszarze zainteresowań ekonomistów, socjologów, psychologów, specjalistów od zarządzania oraz osób zajmujących się rynkiem środków masowego przekazu. W pracy wskazano także na znaczące możliwości wykorzystania badań geograficznych w zarządzaniu miastem. Do zagadnień szczególnej wagi należy zaliczyć kształtowanie wizerunku obszaru oraz efektywne nim zarządzanie. Z punktu widzenia poruszanych zagadnień oraz ze względu na zastosowane podejście metodyczne oceniane opracowanie wkracza w zakres przedmiotowy marketingu terytorialnego (geograficznego). Przekraczanie granic dyscyplin naukowych należy także uznać za atut tej pracy. Geografowie otrzymują interesujące narzędzie badawcze, pozwalające na włączenie się do międzydyscyplinarnych studiów nad współczesnymi problemami społeczno-gospodarczymi.
Szczegóły
Tytuł
Wizerunek Warszawy w działaniach promocyjnych władz lokalnych i świadomości społecznej
Autor
Sylwia Dudek-Mańkowska
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2011
Oprawa
Miękka
Ilość stron
254
Format
16.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788323507963
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788323507963
Data premiery
2011-04-08
Dodałeś produkt do koszyka
Wizerunek Warszawy w działaniach promocyjnych władz lokalnych i świadomości społecznej
37,19 zł
Recenzje