28.97
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Wizerunki kobiet
28,97 zł
Cena rekomendowana: 30,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Dziesiąty numer ?Dziennikarstwa i Mediów? poświęcony jest medialnym wizerunkom kobiet. Renata Łukaszewska opisuje obraz Zofii Beksińskiej wyłaniający się z książki Magdaleny Grzebałkowskiej. Sylwia Dec-Pustelnik ukazuje, jak w prasie prezentowana była Wanda Rutkiewicz. Urszula Tes nie tylko zajęła się wybitną polską dokumentalistką, Ireną Kamieńską, ale przeanalizowała także, w jaki sposób autorka Robotnic ukazuje w swoich filmach kobiety. Z kolei Agnieszka Całek przygląda się powieści Margaret Atwood Opowieść podręcznej i powstałemu na jej podstawie serialowi, wpisując je w dyskusje na temat praw kobiet. Kolejne dwa artykuły dotyczą kwestii związanych z komunikowaniem marketingowym. Patrycja Kochanek bada medialny wizerunek Chiary Ferragni, Krzysztof Waraksa i Dominika Ziętek zaś przeprowadzają analizę mitologizacji ról genderowych we współczesnych reklamach perfum. Ostatni tekst, autorstwa Katarzyny Pruś, dotyczy antropologii medycznej i terapeutycznej roli baśniowych opowieści.
Szczegóły
Tytuł
Wizerunki kobiet
Wydawnictwo
Seria
DZIENNIKARSTWO I MEDIA
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
112
Format
17.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788322936641
Redakcja
Lewicki Arkadiusz
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788322936641
Dodałeś produkt do koszyka
Wizerunki kobiet
28,97 zł
Recenzje