28.97
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Wizerunki kobiet
28,97 zł
Cena rekomendowana: 30,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Dziesiąty numer ?Dziennikarstwa i Mediów? poświęcony jest medialnym wizerunkom kobiet. Renata Łukaszewska opisuje obraz Zofii Beksińskiej wyłaniający się z książki Magdaleny Grzebałkowskiej. Sylwia Dec-Pustelnik ukazuje, jak w prasie prezentowana była Wanda Rutkiewicz. Urszula Tes nie tylko zajęła się wybitną polską dokumentalistką, Ireną Kamieńską, ale przeanalizowała także, w jaki sposób autorka Robotnic ukazuje w swoich filmach kobiety. Z kolei Agnieszka Całek przygląda się powieści Margaret Atwood Opowieść podręcznej i powstałemu na jej podstawie serialowi, wpisując je w dyskusje na temat praw kobiet. Kolejne dwa artykuły dotyczą kwestii związanych z komunikowaniem marketingowym. Patrycja Kochanek bada medialny wizerunek Chiary Ferragni, Krzysztof Waraksa i Dominika Ziętek zaś przeprowadzają analizę mitologizacji ról genderowych we współczesnych reklamach perfum. Ostatni tekst, autorstwa Katarzyny Pruś, dotyczy antropologii medycznej i terapeutycznej roli baśniowych opowieści.
Kraj produkcji: PL
Producent:
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego - Wydawnictwo "Szermierz" sp. z o.o. w likwidacji
plac Uniwersytecki 15
50-137 Wrocław (PL)
tel: 71 375 24 74
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Wizerunki kobiet
Wydawnictwo
Seria
DZIENNIKARSTWO I MEDIA
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
112
Format
17.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788322936641
Redakcja
Lewicki Arkadiusz
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788322936641
Data premiery
2019-09-20
Dodałeś produkt do koszyka

Wizerunki kobiet
28,97 zł
Recenzje