32
Polityka
Wydawnictwo Naukowe UMK
Wizerunki medialne polityków
Lech Kaczyński, Donald Tusk, Bronisław Komorowski
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe UMK
Oprawa: Miękka
Opis
Jeśli nie z każdym dniem czy tygodniem, to z pewnością w każdym miesiącu zostają ujawnione nowe fakty czy tylko fakty medialne, które niejako wymuszają, aby książka ta pozostawała permanentnie opatrywana dopowiedzeniami o różnym ciężarze gatunkowym. Słowa Donalda Tuska z przemówienia w sejmie (informacja rządu 12.10.2012), iż Polacy nie są narodem wybranym, można potraktować jako okazjonalną polemikę jeśli nie z samym Lechem Kaczyńskim, to przynajmniej z tymi, którzy smoleńską Golgotę uczynili ideologicznym fundamentem opozycyjnej polityki. W takim kontekście znikomo ważny staje się fakt tak silnie wizerunkowy, jak to, że tegoż 12.10.2012 krawat premiera był gorzej zawiązany niż krawat przywódcy opozycyjnej partii Jarosława Kaczyńskiego. Czymś ważniejszym dla wizerunku Lecha Kaczyńskiego z eksponowaną w kampanii prezydenckiej 2005 r. trzypokoleniową rodziną będzie to, że w tymże październiku Marta Kaczyńska ujawniła: pierwszy mąż nie jest ojcem jej córki z pierwszego małżeństwa.Fragment wprowadzenia
Szczegóły
Tytuł
Wizerunki medialne polityków
Podtytuł
Lech Kaczyński, Donald Tusk, Bronisław Komorowski
Autor
Obremski Krzysztof<br />
Wydawnictwo
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
218
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788323130215
Rodzaj
Książka
EAN
9788323130215
Data premiery
2014-02-01
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Naukowe UMK
Dodałeś produkt do koszyka

Wizerunki medialne polityków
32,00 zł
Recenzje