15.16
Pozostałe
Helion
Wizualny młotek Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu
Wydawnictwo:
Helion
Oprawa: Miękka
15,16 zł
Cena rekomendowana: 39,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki przekazu. Dziś sukces marki wymaga nie tylko dobrych narzędzi, ale i konsekwentnej realizacji dobrze przemyślanej strategii. Wiele z takich strategii opiera się na pozycjonowaniu, czyli na przekazach werbalnych, ale słowo nie zawsze jest najlepszym nośnikiem przekazu marki. Często skuteczniej działa obraz, a jeszcze lepsza jest taka kombinacja słowa i obrazu, która obudzi nasze emocje.Podczas lektury tej książki zrozumiesz, a potem wdrożysz nowatorską koncepcję wizualnego młotka i werbalnego gwoździa. Dowiesz się, jak za pomocą młotka (poruszającego obrazu) przyciągnąć uwagę konsumenta i wbić mu w umysł gwóźdź (przekaz pozycjonujący). W ten sposób sprawisz, że przekaz marki zagnieździ się na dobre w mózgu odbiorcy. Jeśli odpowiednio wzmocnisz obraz werbalnym przekazem pozycjonującym, uda Ci się entuzjastycznie nastawić odbiorcę do Twojego produktu.Z tej książki dowiesz się: że obrazy i słowa są trochę jak młotki i gwoździe, jak wybrać najlepszy młotek, czyli stworzyć obraz wart zapamiętania, jak wykuć najlepszy gwóźdź, czyli zwrócić się przekonująco do odbiorcy, jaką rolę odgrywa właściwe opakowanie, jak pielęgnować i wykorzystać mit założyciela, jak używać wizerunku celebrytów i zwierząt , jak bogatym źródłem inspiracji jest historia.
Szczegóły
Tytuł
Wizualny młotek Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu
Autor
Laura Ries
, Al Ries
Wydawnictwo
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
208
Format
14.1x20.5
Języki
polski
ISBN
9788328320710
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788328320710
Data premiery
2016-06-21
Kraj produkcji
PL
Producent
Helion SA
Dodałeś produkt do koszyka

Wizualny młotek Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu
15,16 zł
Recenzje