43.47
Psychologia
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Wizualny PR. Siła obrazów w komunikacji organizacji
Wydawnictwo:
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Opis
Monografia ta jest spójnym, choć interdyscyplinarnym opisem uwarunkowań i funkcji obrazów w komunikacji współczesnych organizacji. Badania i analizy teoretyczne wprowadzają czytelnika w świat narzędzi komunikacji wynikających z doświadczeń przekazów wizualnych m.in. infografik, fotografii w mediach społecznościowych, filmów promocyjnych YouTube, animacji, wystaw muzealnych etc. Pozycja zawiera teoretyczne wprowadzenie do wizualnego PR, opisuje jego siłę w kształtowaniu postaw odbiorców. To również praktyczne studium przypadku, które może stanowić inspirację dla praktyków zarządzania organizacją.
Szczegóły
Tytuł
Wizualny PR. Siła obrazów w komunikacji organizacji
Autor
Wydawnictwo
Temat
Rok wydania
2021
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
227
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788323548126
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788323548126
Data premiery
2021-04-19
Dodałeś produkt do koszyka
Wizualny PR. Siła obrazów w komunikacji organizacji
43,47 zł
Recenzje