39.9
Książki
MT Biznes
WŁADZA WPŁYW I PERSWAZJA
Sprzedaj swoje pomysły i spraw, żeby były realizowane
Opis
Każdego dnia menedżerowie mają możliwość wdrożenia decyzji, które wpłyną zarówno na losy zarządzanej firmy, jak i ich własne kariery. To, czy odniosą sukces, zależy od ich zdolności skutecznego wykorzystania władzy, wpływów i perswazji w celu przekonania ludzi do swoich pomysłów oraz realizacji projektów.
Ten podręczny poradnik zawiera praktyczną wiedzę, jak wykorzystać te umiejętności w pracy. Mówi między innymi o:
- sposobach zdobycia władzy koniecznej do realizacji pomysłów,
- rozwijaniu wpływów w organizacji,
- strategiach przekonywania różnych słuchaczy,
- strukturze i sposobach przedstawiania skutecznej prezentacji.
Ponadto czytelnicy mogą skorzystać z bezpłatnych interaktywnych narzędzi na stronie internetowej Harvard Business Essentials: www.elearning.hbsp.org/businesstools.
Konsultant przedmiotu: Dr Kathleen K. Reardon
Dr Kathleen K. Reardon jest profesorem zarządzania i organizacji w Marshall School of Business na Uniwersytecie Południowej Kalifornii. Jest czołowym autorytetem w dziedzinie perswazji, negocjacji oraz strategii. Jest autorką siedmiu książek i licznych artykułów opublikowanych w najważniejszych informatorach i biznesowych czasopismach, między innymi w ?Harvard Business Review?.
Ten podręczny poradnik zawiera praktyczną wiedzę, jak wykorzystać te umiejętności w pracy. Mówi między innymi o:
- sposobach zdobycia władzy koniecznej do realizacji pomysłów,
- rozwijaniu wpływów w organizacji,
- strategiach przekonywania różnych słuchaczy,
- strukturze i sposobach przedstawiania skutecznej prezentacji.
Ponadto czytelnicy mogą skorzystać z bezpłatnych interaktywnych narzędzi na stronie internetowej Harvard Business Essentials: www.elearning.hbsp.org/businesstools.
Konsultant przedmiotu: Dr Kathleen K. Reardon
Dr Kathleen K. Reardon jest profesorem zarządzania i organizacji w Marshall School of Business na Uniwersytecie Południowej Kalifornii. Jest czołowym autorytetem w dziedzinie perswazji, negocjacji oraz strategii. Jest autorką siedmiu książek i licznych artykułów opublikowanych w najważniejszych informatorach i biznesowych czasopismach, między innymi w ?Harvard Business Review?.
Szczegóły
Tytuł
WŁADZA WPŁYW I PERSWAZJA
Podtytuł
Sprzedaj swoje pomysły i spraw, żeby były realizowane
Wydawnictwo
Seria
HARVARD BUSINESS ESSENTIALS
Wydanie
1
Rok wydania
2008
Oprawa
Miękka
Ilość stron
208
Format
15.1x23.3 cm
Języki
polski
ISBN
978-83-88970-68-9
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Jerzy Galek
Tytuł oryginału
POWER, INFLUANCE AND PERSUASION
Rodzaj
Książka
EAN
9788388970689
Data premiery
2008-02-26
Kraj produkcji
PL
Producent
MT Biznes Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

WŁADZA WPŁYW I PERSWAZJA
39,90 zł
Recenzje