24.15
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Własność medialna i jej wpływ na pluralizm oraz niezależność mediów
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Oprawa: Miękka
Opis
Media zajmują kluczowe miejsce w sferze publicznej. Jej jakość zależy od pluralizmu i niezależności perspektyw, z których patrzymy na problemy wspólne. Kwestia własności częstokroć decyduje o usytuowaniu mediów w systemie demokratycznym, sposobie ich funkcjonowania, a także roli w społeczeństwie. Niniejsze opracowanie przedstawia zarys struktury własności medialnej w Polsce, nowych krajach członkowskich Unii Europejskiej i krajach Europy Południowo-Wschodniej. W szczególności omówiono aspekty regulacyjne, mechanizmy implementacji, prywatyzację, zewnętrzny i wewnętrzny pluralizm mediów oraz problematykę niezależności dziennikarskiej. Książka jest wynikiem wspólnego projektu badawczego, przeprowadzonego pod kierunkiem Instytutu Pokoju w Lublanie.
Szczegóły
Tytuł
Własność medialna i jej wpływ na pluralizm oraz niezależność mediów
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
100
Format
14.5x20.5cm
Języki
polski
ISBN
832331960X
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Klimkiewicz Beata
Redakcja
Klimkiewicz Beata
Tytuł oryginału
Media Ownership and its Impact on Media Independence and Pluralism
Rodzaj
Książka
EAN
9788323319603
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Dodałeś produkt do koszyka

Własność medialna i jej wpływ na pluralizm oraz niezależność mediów
24,15 zł
Recenzje