86.36
Książki
MT Biznes
Wpływ lokalnej kultury na małe i średnie przedsiębiorstwa
Analiza empiryczna dla różnych faz rozwoju przedsiębiorstw
Wydawnictwo:
MT Biznes
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Opis
BIZNES ? KULTURA SPOŁECZEŃSTWA Monografia porusza kwestie zróżnicowania kulturowego pomiędzy poszczególnymi powiatami Polski, a dokładniej sposobu, w jaki przekłada się ono na funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw. Autor wyznaczył dla poszczególnych powiatów wartości sześciu wymiarów kultury: dystansu władzy, indywidualizmu, skłonności do unikania niepewności, męskości versus kobiecości, orientacji długoterminowej i pobłażliwości. Następnie poddał analizie empirycznej wpływ skonstruowanych wymiarów kultury na funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw – na częstość ich powstawania, pozyskiwanie przez nie kapitału, inwestowanie i rozwój, a także ryzyko i zdolność do utrzymania się na rynku. Z analizy tej wynika m.in., że nie ma takiej kultury, którą można uznać za wzorcową ze względu na stymulowanie działalności przedsiębiorstw. Przydatność określonych postaw kulturowych oceniać należy bowiem z perspektywy fazy i obszaru działalności przedsiębiorstwa.
Szczegóły
Tytuł
Wpływ lokalnej kultury na małe i średnie przedsiębiorstwa
Podtytuł
Analiza empiryczna dla różnych faz rozwoju przedsiębiorstw
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2024
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
344
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788381756938
Redakcja
Goryńska Anna
Rodzaj
Książka
EAN
9788381756938
Data premiery
2024-11-29
Dodałeś produkt do koszyka
Wpływ lokalnej kultury na małe i średnie przedsiębiorstwa
86,36 zł
Recenzje