43.28
Książki
UMCS
Wpływ międzykanałowego różnicowania cen na wybór kanału zakupu przez konsumentów
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka
43,28 zł
Cena rekomendowana: 46,20 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Przedmiot przedstawionej do recenzji monografii jest z pewnością niebanalny i to z kilku powodów. Po pierwsze, dotyczy różnicowania cen, które nie doczekało się, jak dotąd, opracowania monograficznego w języku polskim. Po drugie, Autorka przedstawia problem różnicowania cen w kontekście wielokanałowości, które jest zjawiskiem nowym, dynamicznie rozwijającym się i wyraźnie bardziej zaawansowanym praktycznie niż literaturowo/badawczo/teoretycznie.Z recenzji dr hab. Barbary Borusiak, prof. UEPTematyka monografii dotyczy różnicowania cen w kanałach sprzedaży i należy ją uznać za wartościową i aktualną. Monografia [?] koncentruje się na kwestiach teoretycznych oraz jest oparta na badaniach empirycznych w zakresie różnicowania cen w środowisku wielokanałowym. Książka jest opracowaniem wartościowym i obszernym, nowatorskim i pożądanym na krajowym rynku wydawniczym.Z recenzji dr. hab. inż. Dariusza Dąbrowskiego, prof. PG
Szczegóły
Tytuł
Wpływ międzykanałowego różnicowania cen na wybór kanału zakupu przez konsumentów
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2022
Oprawa
Miękka
Ilość stron
340
Języki
polski
ISBN
9788322795989
Rodzaj
Książka
EAN
9788322795989
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo UMCS
Dodałeś produkt do koszyka

Wpływ międzykanałowego różnicowania cen na wybór kanału zakupu przez konsumentów
43,28 zł
Recenzje