62.37
Książki
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Wpływ pandemii COVID-19 na preferencje podróżnych w transporcie kolejowym
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Oprawa: Miękka
Opis
Początek XXI wieku to okres wielu zmian i powstawania nowych zjawisk w gospodarce europejskiej i światowej, a w konsekwencji – zmian w sposobie postrzegania rynku. Wywierają one istotny wpływ na sposób, zakres i formę prowadzonych strategii i działań marketingowych ukierunkowanych na kształtowanie potrzeb i preferencji nabywców dóbr i usług. Znaczenie transportu w gospodarce stale roś[1]nie w związku z takimi zjawiskami, jak: globalizacja, specjalizacja i podział pracy, masowa konsumpcja, ekonomia skali produkcji, optymalizacja kosztów, rosnąca konkurencja, skracanie cyklu życia produktów, cyfryzacja społeczeństwa, zmiany formy sprzedaży oraz obsługi klienta. Szczególnym okresem zmian wielu tendencji rynkowych są lata 2019–2022, w których świat walczył z pandemią COVID-19. Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli sfery nauki, zainteresowanych problematyką zachowań nabywczych podróżnych w transporcie (w tym głównie kolejowym) oraz ewolucji przewozów pasażerskich na tle zmian w otoczeniu i zachowań konsumentów, menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami kolejowymi, organizacjami współpracującymi z przewoźnikami kolejowymi, jak również studentów, dla których istotna jest omawiana problematyka. Ze wstępu
Szczegóły
Tytuł
Wpływ pandemii COVID-19 na preferencje podróżnych w transporcie kolejowym
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2023
Oprawa
Miękka
Ilość stron
174
Format
17.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788379726066
Rodzaj
Książka
EAN
9788379726066
Dodałeś produkt do koszyka
Wpływ pandemii COVID-19 na preferencje podróżnych w transporcie kolejowym
62,37 zł
Recenzje