33.6
Książki
UMCS
Wpływ technologii informacyjnych na zachowania konsumentów studium empiryczne
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka
Opis
Autorzy podjęli temat niezwykle aktualny w dobie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, stawiając sobie za cel określenie wpływu Internetu i technologii mobilnej na zachowania konsumenckie. Autorzy bardzo ambitnie podeszli do realizacji celu pracy, korzystając z dorobku wielu dyscyplin, tj. marketingu, psychologii, consumer behaviour, informatyki, statystyki.
Szczegóły
Tytuł
Wpływ technologii informacyjnych na zachowania konsumentów studium empiryczne
Wydawnictwo
Rok wydania
2011
Oprawa
Miękka
Ilość stron
208
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788322732625
Redakcja
Mącik Radosław
Rodzaj
Książka
EAN
9788322732625
Data premiery
2011-05-26
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo UMCS
Dodałeś produkt do koszyka

Wpływ technologii informacyjnych na zachowania konsumentów studium empiryczne
33,60 zł
Recenzje