76.57
Książki
Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Wprowadzenie do multimediów. Teoria i praktyka
Wydawnictwo:
Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Opis
Multimedia są interaktywną kombinacją tekstu, obrazu, dźwięku, wideo i trójwymiarowej grafiki komputerowej. Niemal każda strona internetowa i aplikacja jest multimedialna, choć niekoniecznie korzysta ze wszystkich wymienionych mediów. Aby spełniała swe zadania, powinna być nie tylko dobra merytorycznie, lecz także estetyczna, intuicyjna w obsłudze i sprawna technicznie. Stanowi to wyzwanie dla jej twórców, ponieważ wymaga wiedzy i umiejętności z wielu dziedzin. Książka ta wychodzi naprzeciw tym, którzy chcieliby wyjść poza swoje specjalności informatykę, grafikę, film wideo.
Szczegóły
Tytuł
Wprowadzenie do multimediów. Teoria i praktyka
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2024
Ilość stron
346
ISBN
9788374057233
EAN
9788374057233
Dodałeś produkt do koszyka
Wprowadzenie do multimediów. Teoria i praktyka
76,57 zł
Recenzje