80.91
Książki
Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Wprowadzenie do multimediów. Teoria i praktyka
Wydawnictwo:
Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
80,91 zł
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Opis
Multimedia są interaktywną kombinacją tekstu, obrazu, dźwięku, wideo i trójwymiarowej grafiki komputerowej. Niemal każda strona internetowa i aplikacja jest multimedialna, choć niekoniecznie korzysta ze wszystkich wymienionych mediów. Aby spełniała swe zadania, powinna być nie tylko dobra merytorycznie, lecz także estetyczna, intuicyjna w obsłudze i sprawna technicznie. Stanowi to wyzwanie dla jej twórców, ponieważ wymaga wiedzy i umiejętności z wielu dziedzin. Książka ta wychodzi naprzeciw tym, którzy chcieliby wyjść poza swoje specjalności informatykę, grafikę, film wideo.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Sterlinga 26
90-212 Łódź (Polska)
tel: 426315908
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Wprowadzenie do multimediów. Teoria i praktyka
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2024
Ilość stron
346
ISBN
9788374057233
EAN
9788374057233
Dodałeś produkt do koszyka

Wprowadzenie do multimediów. Teoria i praktyka
80,91 zł
Recenzje