37.04
Książki
Promotor
Wprowadzenie nowego produktu na rynek telefonii bezprzewodowej przez Polską Telefonię Cyfrową Sp. z o.o. na przykładzie usługi GPRS
Wydawnictwo:
Promotor
Oprawa: Miękka
Opis
PTC Sp. z o.o. była pierwszym operatorem telefonii komórkowej w Polsce, który zaproponował klientom wszechstronne i nowatorskie rozwiązania oparte na nowej technologii GPRS.
Cztery lata doświadczeń przedsiębiorstwa na polskim rynku telefonii komórkowej oraz znajomość rosnących potrzeb abonentów pozwoliły operatorowi przygotować ten nowy, rewolucyjny produkt i zakończyć sukcesem jego wprowadzenie na polski rynek telefonii bezprzewodowej.
Cztery lata doświadczeń przedsiębiorstwa na polskim rynku telefonii komórkowej oraz znajomość rosnących potrzeb abonentów pozwoliły operatorowi przygotować ten nowy, rewolucyjny produkt i zakończyć sukcesem jego wprowadzenie na polski rynek telefonii bezprzewodowej.
Książki z opcji dodruk na życzenie są ujednolicone pod względem wykonania:
- okładka kolorowa wydrukowana na kartonie 250 g/m,
- środek czarno-biały, drukowany na papierze offsetowym 80 g/m,
- oprawa miękka klejona.
Szczegóły
Tytuł
Wprowadzenie nowego produktu na rynek telefonii bezprzewodowej przez Polską Telefonię Cyfrową Sp. z o.o. na przykładzie usługi GPRS
Autor
Wydawnictwo
Promotor
Rok wydania
2005
Oprawa
Miękka
Ilość stron
72
Format
170 x 240 mm
ISBN
83-60095-05-1
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788360095058
Dodałeś produkt do koszyka
Wprowadzenie nowego produktu na rynek telefonii bezprzewodowej przez Polską Telefonię Cyfrową Sp. z o.o. na przykładzie usługi GPRS
37,04 zł
Recenzje