102.25
                                            Książki
                                            Nieoczywiste
                                        
                                        Wskaźniki marketingowe
                                                                                                            Wydawnictwo:
                                                                                                        
                                                                                                                                                                                                                                            
                                                            Nieoczywiste
                                                        
                                                                                                                                                                                                                                                                                            
                                                
                                                                                                                                                    Oprawa: Twarda
                                                                                            
                                                    102,25 zł                                                
                                                                                            
                                                        Cena rekomendowana: 109,00 zł                                                        
                                                             
                                                            
                                                    
                                                                                                                                        
                                            
                                            
                                            
                                            
                                            
                                                                                            Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
                                                        
                                                        
                                                        Wysyłka: poniedziałek 03.11.2025
                                                    
                                                                                                    Opis
                                Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu ? od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik może sprawdzić swoje umiejętności obliczania wskaźników i ich interpretacji.Na rynku księgarskim znajduje się dużo pozycji poświęconych teorii marketingu, ale bardzo mało rzetelnych prac stricte narzędziowych, takich jak ta książka. Każdy wskaźnik został w niej klarownie przedstawiony i zilustrowany. Praca powinna się znaleźć na półce każdego marketingowca.Prof. dr hab. Krzysztof ObłójWydział Zarządzania Uniwersytetu WarszawskiegoPrzesłanie tej książki jest mi szczególnie bliskie. W naukach o zarządzaniu trudno o rozwój użytecznych teorii bez umiejętności pomiaru rezultatów. Jeśli nie potrafimy mierzyć jakiegoś zjawiska, to prawdopodobnie nie rozumiemy go w pełni. Książka jest cennym podręcznikiem dla studentów zarządzania aspirujących do pracy w marketingu. Uczy nie tylko metod, ale i odpowiedzialności za nakłady na marketing. Powinna po nią sięgnąć również kadra kierownicza, gdyż podążając za sugestiami autorów, można zweryfikować politykę marketingu w przedsiębiorstwie.Prof. Henryk SterniczukUniversity of New Brunswick, KanadaTa publikacja pojawia się w samą porę. Przypomina o tym, o czym wielu marketingowców, niestety, zapomniało. Mówi: zatrzymajcie się, skupcie i zbadajcie dokładnie, czy to, co robicie, przynosi jakieś efekty. Przypomina, że marketing tak jak wszystkie inne aspekty działalności firmy musi podlegać gruntownej ocenie. Książka ta to rzeczowe i praktyczne przedstawienie mierników marketingowych, których właściwe zastosowanie może dostarczyć niezwykle cennej wiedzy operacyjnej.Barbara PałdynaMarketing Manager
                            
                        Szczegóły
Tytuł
                                        Wskaźniki marketingowe
                                    
                                                                                                                                                                        Wydawnictwo                                                                                                                                                            
                                                
                                            Rok wydania
                                            2022
                                        Oprawa
                                            Twarda
                                        Ilość stron
                                            672
                                        Języki
                                            polski
                                        ISBN
                                            9788366402843
                                        Redakcja
                                            Kozielski Robert
                                        Rodzaj
                                            Książka
                                        EAN
                                            9788366402843
                                        Kraj produkcji
                                            PL
                                        Producent
                                            
                                                Doradztwo Wydawnicze GAB Grzegorz Boguta
                                                
                                                     
                                                    
                                                
                                            
                                        Dodałeś produkt do koszyka
         
                        
                        
                            Wskaźniki marketingowe
                        
                    
                    
                    
                    102,25 zł
                                                     
                                                     
                             
                 
                 
                 
             
                 
                 
                 
                 
            
Recenzje