30.11
Dydaktyka
Harmonia
Wskazuję, nazywam, rozumiem. Część 3. Jak uczyć dzieci z autyzmem różnicowania pytań
30,11 zł
Cena rekomendowana: 36,02 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Poniższa pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem. Celem proponowanych zadań jest rozwijanie zdolności różnicowania pytań.
W teczce znajduje się:
W teczce znajduje się:
- instrukcja (przykłady ćwiczeń);
- 36 kart z fotografiami miejsc;
- 4 plansze ze zdjęciami postaci do wycięcia; spis miejsc i postaci.
Zestaw plansz w teczce to zbiór fotografii różnych miejsc, z którymi dzieci mogą mieć styczność na co dzień lub podczas wyjazdów. Plansze przygotowane są z myślą o uczniach, którzy rozpoznają dane miejsca oraz postaci i potrafią je nazwać. Mają jednak problem z różnicowaniem pytań: kto?, co?, gdzie?, co robi?, z kim?.
Szczegóły
Tytuł
Wskazuję, nazywam, rozumiem. Część 3. Jak uczyć dzieci z autyzmem różnicowania pytań
Autor
Wydawnictwo
Temat
Wydanie
1
Rok wydania
2019
Oprawa
Kartonowa
Ilość stron
53
Format
21.5 x 30.5 cm
Języki
polski
ISBN
9788380801578
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380801578
Data premiery
2019-04-04
Dodałeś produkt do koszyka
Wskazuję, nazywam, rozumiem. Część 3. Jak uczyć dzieci z autyzmem różnicowania pytań
30,11 zł
Recenzje