77.92
                                            Książki
                                            Nieoczywiste
                                        
                                        Współczesna analiza strategii
                                                                                                            Wydawnictwo:
                                                                                                        
                                                                                                                                                                                                                                            
                                                            Nieoczywiste
                                                        
                                                                                                                                                                                                                                                                                            
                                                
                                                                                                                                                    Oprawa: Twarda
                                                                                            
                                                    77,92 zł                                                
                                                                                            
                                                        Cena rekomendowana: 89,00 zł                                                        
                                                             
                                                            
                                                    
                                                                                                                                        
                                            
                                            
                                            
                                            
                                            
                                                                                            Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
                                                        
                                                    Produkt chwilowo niedostępny                                                
                                                                                                                                                            
                                                            Powiadom o dostępności
                                                        
                                                                                                                                                                                                                                        
                                                                                    Opis
                                Autor ? światowy autorytet w dziedzinie zarządzania strategicznego ? kompleksowo i bardzo przejrzyście opisuje:? najważniejsze narzędzia analizy strategicznej,? główne źródła przewagi konkurencyjnej, w tym zasoby i umiejętności przedsiębiorstwa,? współczesne koncepcje strategii biznesu w kontekście wybranych cech sektorów,? główne wymiary strategii korporacyjnej (rozwoju przedsiębiorstwa),? społeczną odpowiedzialność biznesu wobec presji maksymalizacji wartości dla akcjonariuszy.Autor książki kładzie nacisk na praktyczną realizację strategii, godząc efekt skali z elastycznością, innowacyjność z efektywnością i globalizację z potrzebami lokalnymi. Osiągnięcie sukcesu wymaga bowiem dogłębnego zbadania konkurencji, potrzeb klientów oraz mocnych i słabych stron firmy. W świetle ostatniego kryzysu finansowego szczególnie ważna jest umiejętność doboru i realizacji strategii konkurowania i rozwoju w dynamicznym, nieprzewidywalnym otoczeniu biznesu. Robert M. Grant jest profesorem na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie i profesorem wizytującym Uniwersytetu Georgetown w Waszyngtonie i City University w Londynie.?Robert M. Grant stworzył wybitne dzieło o zarządzaniu strategicznym, które stanowi przykład połączenia dyscypliny intelektualnej, integracji treści, praktycznego znaczenia i odniesienia do konkretnych sytuacji?. prof. Mingfang Li, California State University, Northridge?Lektura obowiązkowa dla menedżerów i studentów kierunków ekonomicznych?. prof. dr hab. Tomasz Gołębiowski, Instytut Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej
                            
                        Szczegóły
Rok wydania
                                            2016
                                        Oprawa
                                            Twarda
                                        Ilość stron
                                            654
                                        Format
                                            17.5x25.0cm
                                        Języki
                                            polski
                                        ISBN
                                            9788363391072
                                        Tłumacze
                                            Kułaczkowski Jakub
                                        Rodzaj
                                            Książka
                                        Stan
                                            Nowy
                                        EAN
                                            9788363391072
                                        Data premiery
                                            2019-09-10
                                        Kraj produkcji
                                            PL
                                        Producent
                                            
                                                Doradztwo Wydawnicze GAB Grzegorz Boguta
                                                
                                                     
                                                    
                                                
                                            
                                        Dodałeś produkt do koszyka
         
                        
                        
                            Współczesna analiza strategii
                        
                    
                                            
                    
                    
                    77,92 zł
                                                     
                                                     
                 
                 
                 
             
                 
                 
                 
                 
            
Recenzje