31.5
Socjologia
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Współczesna etykieta biznesu w codziennej praktyce w Polsce
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Oprawa: Miękka
Opis
Autorka porusza zagadnienia źródeł etykiety biznesu i jej współzależności z zasadami protokołu dyplomatycznego, kultury korporacyjnej i etykiety towarzyskiej w Polsce. Omawia zasady etykiety w sytuacjach służbowych i problemy, z jakimi spotykają się pracownicy polskich firm i urzędów.
Autorka obszernie opisuje konkretne zachowania wynikające z zasad etykiety biznesu oraz ich warianty, będące skutkiem odrębności kultury narodowej, zwyczajów i tradycji zachowań grzecznościowych. Zwraca uwagę na te wymiary polskiej kultury, które wpływają na zróżnicowane podejście do zasad etykiety biznesu. Z książki wyłania się wizerunek pracownika, pożądany według obowiązujących w Polsce zasad etykiety, a także obraz zwyczajów współczesnych Polaków w sytuacjach zawodowych.
Autorka obszernie opisuje konkretne zachowania wynikające z zasad etykiety biznesu oraz ich warianty, będące skutkiem odrębności kultury narodowej, zwyczajów i tradycji zachowań grzecznościowych. Zwraca uwagę na te wymiary polskiej kultury, które wpływają na zróżnicowane podejście do zasad etykiety biznesu. Z książki wyłania się wizerunek pracownika, pożądany według obowiązujących w Polsce zasad etykiety, a także obraz zwyczajów współczesnych Polaków w sytuacjach zawodowych.
Szczegóły
Tytuł
Współczesna etykieta biznesu w codziennej praktyce w Polsce
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
246
Format
14.6x20.5
Języki
polski
ISBN
9788323518815
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788323518815
Kraj produkcji
PL
Producent
Uniwersytet Warszawski
Dodałeś produkt do koszyka

Współczesna etykieta biznesu w codziennej praktyce w Polsce
31,50 zł
Recenzje