34.14
Socjologia
Nomos
Współczesna polska reklama prasowa
Co mówią reklamy, ich twórcy i odbiorcy?
Wydawnictwo:
Nomos
Oprawa: Miękka
34,14 zł
Cena rekomendowana: 45,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Praca pana Kamila Łuczaja jest oryginalnym i ważnym wkładem w rozwój badań nad reklamą w naszym kraju (). Zapoznanie czytelników i zaprezentowanie na polskim rynku najnowszych opracowań poświęconych tematyce reklamy w perspektywie kulturowej, socjologicznej czy biologicznej również stanowi atrybut tej pracy. Autor zaproponował podejście interdyscyplinarne, które zawsze jest obarczone większym ryzykiem niż pozostanie w jednym ściśle określonym paradygmacie badawczym. Jednak postawa interdyscyplinarna rodzi się zazwyczaj z ciekawości poznawczej i często też dostarcza inspirujących heurystycznych wyników. Jestem przekonana, że dla czytelników, ekspertów, nauczycieli, badaczy, ale także zwykłych odbiorców mediów, obrazów i reklam praca pana Kamila Łuczaja będzie ważną lekturą. Lekturą, która pozwoli zrozumieć lepiej odbiorcę reklam przez twórcę, twórcę przez odbiorców. () Profesjonaliści znajdą w niej wiele cennych informacji, które pozwolą lepiej przygotowywać i projektować kampanie reklamowe. Lektura obowiązkowa dla teoretyków, praktyków oraz osób zainteresowanych rozumieniem świata, w którym przyszło nam żyć!Fragment recenzji dr hab. Małgorzaty Boguni-Borowskiej
Szczegóły
Tytuł
Współczesna polska reklama prasowa
Podtytuł
Co mówią reklamy, ich twórcy i odbiorcy?
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
370
Format
16.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788376884080
Język oryginału
polski
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788376884080
Dodałeś produkt do koszyka
Współczesna polska reklama prasowa
34,14 zł
Recenzje